Gjest Blåbæret Skrevet 29. april 2016 #1 Del Skrevet 29. april 2016 Er det noen som kan anbefale nettsider hvor jeg kan lage fotobok? Altså slik jeg kan laste inn mine digitale bilder på og kjøpe i bokform. Den bør være enkel å bruke, gjerne ha en del funksjoner i forhold til design og ikke være for dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2 Del Skrevet 29. april 2016 Printerpix har i hvert fall en enkel side å bruke med mange funksjoner og god kvalitet. Vet ikke hvordan prisen er for jeg har pleid å ha kuponger. Photobox er også bra. Anonymkode: e0d1f...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 29. april 2016 #3 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg bruker fotoknudsen.no Det er ofte 30% avslag på fotobøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby0ne Skrevet 2. mai 2016 #4 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Den 29. april 2016 at 22.46, Ny Bruker skrev: Jeg bruker fotoknudsen.no Det er ofte 30% avslag på fotobøker. Japan photo kan også være bra 😊 Endret 2. mai 2016 av Baby0ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #5 Del Skrevet 4. mai 2016 Jeg anbefaler ikke Japan Photos CEWE fotobok! Bildene blir kornete! Det ser ikke slik ut på skjermen når du arbeider med boken, men når de gjør etterbehandling av bildene så bruker de for mye "sharpening" og bildene blir kornete. Jeg brukte også sinnsvakt mye tid på å lage fotoboken i nettløsningen deres. Ble helt gal av hvor vanskelig det var å få til den størrelsen jeg ønsket på bildene. Det er vel 2 år siden jeg prøvde dem da. Siden prøvde jeg photobox. Jeg likte ikke nettløsningen deres heller; man må klikke på en knapp hver gang man trenger et oversiktbilde over siden man jobber med, og det trenger man jo hele tiden, så det var krøkkete. Men fotoboken ble veldig fin, flott kvalitet! Nå ser jeg derimot at de har lagt ned den norske avdelingen; man kan bestille fra den svenske siden, men det blir jo dyrere. Så jeg får også henge her litt og få tips til nye leverandører. Anonymkode: 2ba7d...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xanadus Skrevet 5. mai 2016 #6 Del Skrevet 5. mai 2016 Den 29.04.2016 at 20.27, Blåbæret skrev: Er det noen som kan anbefale nettsider hvor jeg kan lage fotobok? Altså slik jeg kan laste inn mine digitale bilder på og kjøpe i bokform. Den bør være enkel å bruke, gjerne ha en del funksjoner i forhold til design og ikke være for dyrt Jeg bruker smartphoto og kan anbefale den. Men tror det finnes mange andre bra sider på nettet som er like bra/enkle. Om du ikke har laget fotobok før er det uansett litt å sette seg inn i, før det går automatisk og du får resultatet som du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmir Skrevet 9. mai 2016 #7 Del Skrevet 9. mai 2016 Har kun prøvd fotoknutsen og japanfoto; sistnevnte hadde helt klart best resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå