AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Jeg vet at man sier at jo eldre man blir, jo dårligere tåler man alkohol. Men for meg har det blitt helt ekstremt! Lurer nesten på om dette er normalt? Frem til ca 25 års alder kunne jeg drikke alt mulig uten å egentlig bli så mye mer enn brisen, til tross for noen ganske fuktige kvelder på byen. Jeg kunne shotte flere shots o.l, ta noen glass vin, drinker og jeg ble aldri overstadig beruset, hadde alltid kontroll og folk mente at jeg "aldri drakk noe" fordi jeg var den eneste som klarte å beherske meg kl 03.00. Nå er jeg 30 og er igrunn ferdig med tiden hvor jeg shottet og dro på fylla, men nå er det slik at jeg omtrent ikke kan ta étt eneste glass med vin uten å bli skikkelig full!? Jeg blir helt ærlig faktisk dritings hvis jeg er så uheldig å finne på å drikke 2 glass vin.. Hva kan dette komme av? Er det sånn for dere andre "eldre"(haha..) også? Anonymkode: 1e568...f2a
Clarity Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Jeg hadde mye høyere toleransegrense for alkohol for noen år siden, da jeg festet stort sett hver helg (og helga gjerne varte fra torsdag til søndag). Nå som jeg sjeldent er på fylla merker jeg at jeg både blir raskere full og relativt mye dårligere dagen derpå.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Psykologisk, kvinner kan ofte overbevise seg om slike ting... Anonymkode: 3b6ce...d0c
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Et øyeblikk siden, Clarity skrev: Jeg hadde mye høyere toleransegrense for alkohol for noen år siden, da jeg festet stort sett hver helg (og helga gjerne varte fra torsdag til søndag). Nå som jeg sjeldent er på fylla merker jeg at jeg både blir raskere full og relativt mye dårligere dagen derpå. Her tror jeg vi har forklaringen. Man festet sikkert oftere i yngre dager og kroppen var mer tolerant til alkohol. Hvis dere er som meg at dere bare drikker et par ganger i mnd, så skal det ikke mye til før man blir veldig fyllesyk og dårlig dagen derpå. Jeg kan også bli det av typ 2 glass vin. Shots tør jeg ikke tenke på en gang, rører det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå