Gå til innhold

Hjelp til å bli kvitt kviselignende prikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten alltid hatt noen få rødere prikker på armene, som kan minne om kviser. I svangerskapet eksploderte det med slike prikker/nupper/kviser og nå har det begynt å spre seg til ryggen!! Noen som har tips til hvordan jeg kan bli kvitt disse?eller I det minste redusere dem? 

Kjedelig å gå med armene bare til sommeren, og vise alle disse prikkene. (Vet det er overfladisk tanke, men likevel...)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med noe som inneholder glykolsyre eller en annenform for fruktsyre? Som du bruker i dusjen når du vasker deg? Samt og skrubbe godt med en slik skrubbevott, en sånn marokansk/tyrkisk hamman hanske/mitt? De selger vel slike ting på parfymeriene, vet at bodyshop har en type som ligner.   Det hjelper meg når jeg får problemer med småkviser. Og alltid dusj rett etter trening.

Anonymkode: deefe...d9d

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med noe som inneholder glykolsyre eller en annenform for fruktsyre? Som du bruker i dusjen når du vasker deg? Samt og skrubbe godt med en slik skrubbevott, en sånn marokansk/tyrkisk hamman hanske/mitt? De selger vel slike ting på parfymeriene, vet at bodyshop har en type som ligner.   Det hjelper meg når jeg får problemer med småkviser. Og alltid dusj rett etter trening.

Anonymkode: deefe...d9d

Takk for tips! Det kan jeg jo forsøke 😊

Skrevet

Sikker på det ikke hjelper med litt fuktighetskrem? Jeg slet med samme hele puberteten, også smørte jeg på med fuktighetskrem også forsvant det av seg selv etterhvert, og det holdt med den ene gangen, så var det vekk i flere år. Kom først tilbake etter jeg begynte på ppiller og sluttet på de. 

Skrevet
1 time siden, Vackra skrev:

Sikker på det ikke hjelper med litt fuktighetskrem? Jeg slet med samme hele puberteten, også smørte jeg på med fuktighetskrem også forsvant det av seg selv etterhvert, og det holdt med den ene gangen, så var det vekk i flere år. Kom først tilbake etter jeg begynte på ppiller og sluttet på de. 

Det kan hende! Er veldig dårlig til å bruke fuktighetskrem. Takk for tips 😊 skal begynne å smøre meg også. 

Skrevet

For meg hjelper det å skrubbe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...