Trill Skrevet 27. oktober 2004 #1 Del Skrevet 27. oktober 2004 E det noken som har telefonnr. til linsebutikken.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 27. oktober 2004 #2 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det skulle jeg gjerne hatt og.... Har bestillt linser som skulle vært her for lengst, men enda ikke kommet! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teraliten Skrevet 27. oktober 2004 #3 Del Skrevet 27. oktober 2004 Telefonnummerne er fjernet, i følge våre regler er det ikke lov å legge ut telefonnummer og annen kontaktinformasjon på kvinneguiden. Sjekk gulesider.no Newt-moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det skulle jeg gjerne hatt og.... Har bestillt linser som skulle vært her for lengst, men enda ikke kommet! :evil: Samme her!!!! Har fått bekreftelse på bestillingen og alt- og sendt 3-4 e-poster- men ikke fått svar. Måtte bestille linser hos den lokale optikeren i dag.. (jeg som var så glad jeg fant billigere linser på nett- kjipt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teraliten Skrevet 29. oktober 2004 #5 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvis du går inn på hjemmesiden deres og finner org nummeret, så sjekker du det mot brønnøysundregistrene www.brreg.no så finner du telefonnummer der. Selskapet som har laget hjemmesiden deres, eies av samme person som eier linsebutikken. Du finner også telefonnummer ved å gå inn på hjemmesiden til webfirmaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå