AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Er det mulig å få flerfarget tekst i Word? Stripete f.eks.. At bokstaven "a" er stripete og flerfarget... Eller må jeg sitte og pirke i paint? Anonymkode: c6f2d...2d3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Det er jo word art og mulighet for gradert farge, men kun forhåndsinnstilte... kan jeg opprette en ekstra forhåndsinnstilt farge som passer mitt ønske? Anonymkode: c6f2d...2d3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Nevermind, fant det ut.... Kan slettes Anonymkode: c6f2d...2d3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Hvis du går på "skriftfarge > gradering > flere graderinger" kan du leke deg med å velge farger, bredde på stripene, forskjellige "mønstre" på stripene etc. Du kan starte med den typen standardgradering som likner mest på det du er ute etter, og tilpasse ganske mye selv. Og så jeg som akkurat hadde klart å skrive et (forhåpentligvis) brukbart svar ... Anonymkode: 9ccb6...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå