Teardrop Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 (endret) Noen med laktoseintolleranse som har testet lactrase tabletter? Har søkt på google å sett på bilder, det finnes jo utrolig mange forskjellige produsenter osv. HVA er det viktig å se på når jeg skal kjøpe? Regner med innholdene i de forskjellige boksene nettopp er forskjellige. Med erfaring av kjøp av C-vitamin er det grammene som er viktig. Hva er det i disse laktasetablettene? Endret 29. april 2016 av Teardrop
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Jeg prøvde nå for to uker siden og det funker som bare det. Kan spise hva som helst! Jeg kjøpte helt vanlige på apoteket. Doserer etter behov Anonymkode: 6c81c...dfc
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Jeg vet ikke hva som er viktig å se etter, men jeg bruker de som heter "Lactrase", og de fungerer godt for meg. Jeg bruker det ikke så ofte da. To kapsler i forbindelse med mat med høyt laktoseinnhold i selskaper, eller når jeg får lyst på brunost på nybakt brød, og da får jeg ingen reaksjoner. Anonymkode: 3482f...9ed
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Tåler du ikke andre ting på grunn av allergi så skal du holde degnunna den typen tabletter. Fastlegen min frarådet de tablettene. Hun mente og at tro kan flytte fjell i denne sammenhengen. Anonymkode: 8486a...f12 1
Tekopper Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 Du mener lactrase? Funker fint, jeg må ta to om jeg skal spise risgrøt, mens andre klarer seg med en. Tror det har med hvor sensitiv man er for laktose. Jeg bruker ikke de for å kunne drikke melk daglig, kun ved spesielle begivenheter. Besøk hos svigers og slikt.. Pakkningsvedlegget informerer om at de ikke funker mot allergi forøvrig, kun mot laktose intoleranse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå