Cetine Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Hei, jeg lurer på hvilke sjampo(redken eller kerastase) som er best for håret. Kult om en frisør, kjemiker eller en annen fagperson osv. hadde et svar på dette, men jeg blir glad for alles innspill altså :-) Jeg fikk høre av frisøren min at Tigi Bed Head inneholdt blekemiddel og mye annet grums som var dårlig for hår og hodebunn. Senere har jeg brukt både Redken og Kerastase, men jeg vet jo ikke om de er gode sjampoer da jeg egentlig ikke kan noe om dette. Begge er jo frisørsjampo og dyr så det holder, men det er jo Tigi Bed Head for den del også... Noen som har noen meninger om dette?
Prestekragen Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Altså, det er litt individuelt hva som funker for deg og ditt hår også da. Redken fungerer ikke i mitt hår, det blir fett og tungt og ekkelt uansett hvilken av shampoene jeg bruker. Alle frisører er så sykt sære på produkter, fordi noen bruker bare sånne og sånne merker mens andre frisører mener at noe annet er bra. Til syvende og sist må du bare finne noe som gjør at ditt hår blir fint. Folk bruker jo shampo fra first price og dør ikke av den grunn akkurat. Selv fungerer Wella og Loreal Proffesional best i mitt hår, begge kjøpt hos frisør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå