Gå til innhold

Julestemning

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest molla glemte å logge inn

Herregud, det er to mnd til jul og jeg har julestemning så det holder. Er i full gang med planleggingen av jula.

Tenker så det knaker på hva slags pynt jeg kan lage selv, hva jeg trenger å kjøpe inn av pynt og hvordan jeg skal få jr. med på å lage den...

Julegaver er jeg godt i gang med og er halvveis på lista...

Skjønner ikke det fnugg av hvorfor jeg har julestemning nå....Det er jo litt tidlig på en måte...

Kall meg gjerne gal, for det er sånn jeg føler meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lei meg

kan du ikke sende litt av den julestemningen til meg for jeg har mistet min........ den forsvant i julehysteriet for noen år siden....... og så jeg som før alltid hadde julestemning allerede fra september.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er gal, er jeg det også...

Har det på akkurat samme måten. Det er koselig nå, men kjempekjedelig i desember, for da renner julestemninga av meg i takt med rundvasken... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Om du er gal, er jeg det også...

Har det på akkurat samme måten. Det er koselig nå, men kjempekjedelig i desember, for da renner julestemninga av meg i takt med rundvasken... :-(

Så drit i den "rundvasken", da vel!!!

Julesteming er da myyyye viktigere enn å bli kvitt litt støv akkurat til jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Akkurat sånn er jeg òg! Masse julestemning nå og så forsvinner den i desember.. Julevasken tar jeg veldig lettvint, så den forsvinner ikke i vaskebøtta, jeg vet ikke hvor den blir av!

Det er kanskje litt med pøsregn og grønne plener her på Vestlandet..ellers er det kanskje litt for travelt i desember. Masse tilstelninger alle plasser for unger og voksne. Det er jo koselig, men det krever hele tiden planlegging og ikke minst rene klær til hele gjengen..

Får liksom aldri tid til den rolige gode førjulskosen i desember. Det blir litt for mye stress!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her: MASSE julestemning.

Har egentlig lite med handelsstanden å gjøre tror jeg. Ser på kalenderen at det er bare en mnd igjen til jeg kan henge opp stjerner i vinduene. Har ikke kjøpt så mange julegaver enda, men det blir enkelt til veldig mange i år. bilde av minsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har begynt med julegavene, kjøpt til alle barna jeg skal kjøpe til utenom datteren min. Koser meg med innkjøp til henne i Desember, når alt det andre er unnagjort.

Har forøvrig INGEN julestemning, og kommer ikke til å få det heller før alle eksamener er ferdige og jeg endelig kan slappe av å puste lettet ut.

Jeg elsker julen og alt den bringer med seg, til og med stresset. Men i år kommer nok julegleden litt senere enn normalt.

Ronja_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...