Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte for ikke så lenge siden en 0,5 mm tykk ring til nesa på Superkul.no, satt den i og hullet i nesa har rett og slett krympa, så nå får jeg ikke inn noen tykkere smykke. Har lyst på en helt basic ring uten diamant på og lurer på om noen vet hvor jeg får kjøpt så tynne ringer? Har sett på Ebay men finner bare fra lite troverdige selgere... 

Anonymkode: 1885b...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket alle norske/svenske piercingsmykkesider? Har bestilt fra de fleste av de og hatt gode erfaringer uansett. Hvis ikke må du kanskje bare kjøpe en øredobb?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid kjøpt mine på ebay.co.uk, og nå min siste som er tynn i "gull" kjøpte jeg på ebay. Har funnet mange selgere med 90% og høyere troverdighet. Fant ingen fine på norske piercingsider. 

Anonymkode: 85f85...bc6

Skrevet

Vær forsiktig med å bruke så tynne smykker, de kan gjøre det lettere at piercingen vokser ut, samt at hvis du henger de fast i noe vil de lettere "skjære" gjennom huden enn tykkere smykker. 

Piercinghull vil ofte krympe når bruker mindre eller ingen smykke. For å få det større igjen må du ha et litt større smykke som du forsiktig setter inn, gjerne med litt olje eller fuktighetskrem, så går med en stund, og så øker til et større igjen, osv. Øk gjerne med 0.2-0.5 mm av gangen, eller så lite at du klarer å få det inn uten at det gjør vondt, ellers kan du rive huden. 

Ideelt sett bør du ha 1.2 mm smykke; det fås kjøpt på de fleste piercingsteder, og hvis du bruker noen uker vil du nok komme deg opp i den størrelsen rimelig snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...