Gjest alisia ikke innlogget Skrevet 27. oktober 2004 #1 Skrevet 27. oktober 2004 Hva synes dere om det? Syntes det er å gå langt over streken, vist vi skal tro på det vi leser. Høres helt vanvittig ut etter min mening. Men........Her kan spesielt pedofile virkelig få boltret seg i nakne kropper. Ikke lett å vite hva man skal ta det for.
Suzy Skrevet 27. oktober 2004 #3 Skrevet 27. oktober 2004 "Kler av deg klærene".....??? Hva er det du snakker om :o :klø:
aline Skrevet 27. oktober 2004 #4 Skrevet 27. oktober 2004 se her og ærlig talt, da går folk for langt!!
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #5 Skrevet 27. oktober 2004 LOOOL ! Likte denne komentaren fra japanerne: Japanerne går åpenbarig stadig bananas når nakne kropper kommer i fokus!
Gjest icy - utlogget Skrevet 27. oktober 2004 #6 Skrevet 27. oktober 2004 LOOOL ! Likte denne komentaren fra japanerne: Japanerne går åpenbarig stadig bananas når nakne kropper kommer i fokus!
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #7 Skrevet 27. oktober 2004 Hva synes dere om det? Men........Her kan spesielt pedofile virkelig få boltret seg i nakne kropper. Når jeg først leste om dette i går tenkte jeg: Javel, hvis det er noen som finner glede av å se meg naken på denne måten, så værsågod. MEN, når du nå setter det i ett sånt perspektiv: Jeg hadde gått av hengslene dersom en pedofil hadde brukt dette på min datter, eller på en hvilken som helst annen unge. :evil: Har de pedofile ikke blitt "fristet" før, så blir de det iallefall da. For en verden :-( Ronja_80
Gjest alisia ikke innlogget Skrevet 27. oktober 2004 #8 Skrevet 27. oktober 2004 Ja jeg skal si meg enig i det. Jeg ble bokstavelig talt skremt når jeg leste det, men vet egentlig ikke om man kan ta det forgitt heller. Men skremmende er det lell. Teknologien forandrer seg, og jeg har hørt at man også etterhvert skal kunne gå an å se inn i stuene til folk gjennom tv når man har det på. :-x Teknologien forandrer seg, men ærlig talt. Vist dette er tilfelle, så er det skremmende.
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #9 Skrevet 27. oktober 2004 ja, det skulle vært litt av et syn....... på tide å stramme seg opp litt trur jeg. Nei. huff skal jeg begynne å bekymre meg for det også nå da, og samtidig advare barna mine om at de må holde seg unna folk med telefoner? Hvor lang begynner bekymringslisten å bli nå? :o
Crazee Skrevet 27. oktober 2004 #10 Skrevet 27. oktober 2004 Jaja, det er jo ikkje akkurat fargebilete av ein naken kropp som er resultatet. Var visstnok svart-kvitt bilete av varmestrålinga frå kroppen. Var kanskje mulig å skimte ein pupp... Sånn sett er det kanskje verre for dei med silikon - blir det to "svarte hol" der puppene skulle vera? Avslørt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå