AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #1 Del Skrevet 29. april 2016 Er det slik at man kan ta magnesium for å sove bedre om natta? Jeg har magnesium-kapsler kjøpt på vanlig matbutikk, og det står på etiketten at det skal "forebygge tretthet og utmattelse". Men da er det jo litt rart hvis man tar det for å få sove om natta? Haha, mulig jeg er dum, men synes det var litt rart. Anonymkode: dffbe...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2 Del Skrevet 29. april 2016 Ingen? Anonymkode: dffbe...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whoops Skrevet 29. april 2016 #3 Del Skrevet 29. april 2016 Magnesium hjelper musklene med å slappe av. Så det kommer jo litt an på hvorfor du ikke får sove eller sover dårlig. Men det er jo ikke skadelig å ta magnesium, så du får se om det hjelper. Jeg får gjerne kramper i beina om natta og da hjelper det som regel å spise mer mat med magnesium eller ta tilskudd i en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 29. april 2016 #4 Del Skrevet 29. april 2016 Aldri hørt om noen som tar magnesium bare for å sove bedre. Kun om man har en urolig kropp, kramper i beina osv som kan være ganske smertefullt og at det igjen går utover søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whoops Skrevet 29. april 2016 #5 Del Skrevet 29. april 2016 1 minutt siden, Wenda skrev: Aldri hørt om noen som tar magnesium bare for å sove bedre. Kun om man har en urolig kropp, kramper i beina osv som kan være ganske smertefullt og at det igjen går utover søvn Man sover da bedre om man ikke har urolig kropp Men om det ikke er urolig kropp som er problemet fungerer det ikke. Det skader heller ikke å prøve om det hjelper. Det er anbefalt å ta magnesium for å sove bedre, men det løser ikke alle å søvnproblemer alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #6 Del Skrevet 29. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at man kan ta magnesium for å sove bedre om natta? Jeg har magnesium-kapsler kjøpt på vanlig matbutikk, og det står på etiketten at det skal "forebygge tretthet og utmattelse". Men da er det jo litt rart hvis man tar det for å få sove om natta? Haha, mulig jeg er dum, men synes det var litt rart. Anonymkode: dffbe...181 Ikke så rart om man tenker at det å sove godt, forebygger tretthet og utmattelse. Anonymkode: dacd5...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #7 Del Skrevet 29. april 2016 Det virker for meg. Tar magnesium et par timer før sengetid Anonymkode: da153...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 29. april 2016 #8 Del Skrevet 29. april 2016 Det virker godt for meg også. Har for øvrig tenkt akkurat det samme som deg, Ts, -bare ikke våget å si det høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #9 Del Skrevet 29. april 2016 Magnesium virker ikke direkte for å bedre søvnen, men de som sliter med restless legs og lignende kan oppleve bedring av å ta tilskudd. Anonymkode: a9ad5...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 29. april 2016 #10 Del Skrevet 29. april 2016 Indre uro kan det også hjelpe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå