Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Skal være barnevakt for to nieser en kveld snart,de er ca 13 og 10 år. Men vet ikke helt hva vi kan finne på. Lenge siden vi har vært sammen annet enn i selskaper osv og da er de med resten av barna/ungdommen. Vurderer kino men vet ikke om det går noen bra filmer de vil like nå? Ellers så er jeg i slutten av 20 årene og har pga nedbemanning litt dårlig økonomi så det er fint med billige forslag. Gjerne også ting som kan gjøres hjemme der vi skal være. Har tenkt tanken på å ta med litt neglelakk , det synes de i hvert fall at var gøy for et par år siden... kanskje det kan være en idé med ansiktsmasker osv også? 

Hva liker deres tweens /teens å gjøre? Jeg har ikke så mye erfaring med disse litt større barna.. 🙉🙊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha filmkveld med godis! og ja, som du sier, de synes nok det er gøy med ansiktsmasker og sminke generelt! ;) De kommer sikkert uansett med forslag! 

Anonymkode: 5969b...6ba

• Liker 2
Skrevet

Dere kan bake muffins,brownies etc. Se en kjekk film hjemme (Netflix) Ellers er neglelakk og ansiktsmaske en god ide!

Skrevet

Spa kveld ( fikse hår, lakke negler på fingre og tær og kanskje ett fotbad) , film og noe snop ( popcorn f.eks ) har jeg hatt med niesene våre og datteren vår. De er i den aldersgruppen, og det har de alltid likt 👍

Skrevet

Lag pizza og handle inn godteri og se en film

jongelboken skal være bra, den kom på kino nå

Skrevet

Takk for tips dere, da tar jeg med litt "spa"ting, også får jeg høre om kanskje vi kan gå på kino eller se om vi får til film der vi skal være (ikke hjemme hos noen av oss)

AnonymBruker
Skrevet

Jungelboken er kjempefin :)

Anonymkode: e871d...134

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville hørt litt med foreldrene om hva de liker å gjøre. Jeg vet bare at jeg selv alltid har hatet neglelakk og sminke og dill hele livet, så jeg hadde definitivt ikke likt å komme på besøk til noe slikt. Sikkert mange som liker slikt, altså, men hør med foreldrene først.. 

Anonymkode: 43020...d90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...