AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Jeg har en mail-adresse via online.no og har hatt den så lenge jeg kan huske. Har hele tiden vært veldig "privat og forsiktig" med denne for å ikke bli spammet. Bruker den aldri til spørreundersøkelser, konkurranser e.l. men nå har den likevel blitt spredd for alle vinder og jeg blir helt sjokkert over hvor mye dritt og uønsket mail jeg får. Merker de som spam inne på online.no sin side, som uønsket på iphone og ipad og likevel bare renner de inn. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få bukt med problemet. Ønsker ikke å bytte adresse da det medfører veldig mye jobb på mange plan, men jeg holder på å klikke nå. Må jo være en måte å få slutt på dette. På forhånd takk for hjelp og forslag. Anonymkode: 645f4...2fa
Gjest Bergtekjen Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 No veit eg ikkje om dette hjelper deg, men det du kan gjere på hotmail er å markere all spammen og lage ein regel så alle e-postene frå dei blir lagt automatisk i søppelposten. Kanskje det finnes noko liknande på online.no?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 5 minutter siden, Karou skrev: No veit eg ikkje om dette hjelper deg, men det du kan gjere på hotmail er å markere all spammen og lage ein regel så alle e-postene frå dei blir lagt automatisk i søppelposten. Kanskje det finnes noko liknande på online.no? Trodde og håpet at det var det som skjedde når jeg merker mailen og klikker på "rapporter som spam" men tydeligvis ikke. På Hotmailkontoen min som jeg har til alt mulig rart så fungere jo det kjempefint og der er jeg heller ikke plaget, men trodde online.no skulle være litt tryggere og sikrere enn dette. Anonymkode: 645f4...2fa
Gjest Bergtekjen Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde og håpet at det var det som skjedde når jeg merker mailen og klikker på "rapporter som spam" men tydeligvis ikke. På Hotmailkontoen min som jeg har til alt mulig rart så fungere jo det kjempefint og der er jeg heller ikke plaget, men trodde online.no skulle være litt tryggere og sikrere enn dette. Anonymkode: 645f4...2fa På hotmailen min så blir dei nye ikkje automatisk lagt i søppelposten når du rapporterar det trur eg. Ser du nokon fane lik "Opprydning"-fanen i hotmail?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 3 minutter siden, Karou skrev: På hotmailen min så blir dei nye ikkje automatisk lagt i søppelposten når du rapporterar det trur eg. Ser du nokon fane lik "Opprydning"-fanen i hotmail? Nei, dessverre. Anonymkode: 645f4...2fa
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #6 Skrevet 29. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde og håpet at det var det som skjedde når jeg merker mailen og klikker på "rapporter som spam" men tydeligvis ikke. På Hotmailkontoen min som jeg har til alt mulig rart så fungere jo det kjempefint og der er jeg heller ikke plaget, men trodde online.no skulle være litt tryggere og sikrere enn dette. Anonymkode: 645f4...2fa Rapportere har ingen hensikt. Dra hver og en inn i spamboksen og håp de fortsetter å finne veien dit. Ellers er det bare å rydde opp slette og avmelde epostadressen..... du er ikke alene om dette om det kan være en trøst. Anonymkode: 58520...928
Gjest Bergtekjen Skrevet 29. april 2016 #7 Skrevet 29. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, dessverre. Anonymkode: 645f4...2fa Hvis du heller vil bruke berre hotmail-en din eller lage ein ny hotmail du kan bruke, er det kanskje mogleg å "overføre" online-kontoen din til hotmailen, så alle e-poster du får på online-en kjem inn på hotmail-en. Men eg veit ikkje om det går an med online, eg har berre gjort det med gmail. Du kan jo sjå om dette funkar med online-en din.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #8 Skrevet 29. april 2016 3 minutter siden, Karou skrev: Hvis du heller vil bruke berre hotmail-en din eller lage ein ny hotmail du kan bruke, er det kanskje mogleg å "overføre" online-kontoen din til hotmailen, så alle e-poster du får på online-en kjem inn på hotmail-en. Men eg veit ikkje om det går an med online, eg har berre gjort det med gmail. Du kan jo sjå om dette funkar med online-en din. Takk! Skal prøve det når jeg kommer hjem fra jobb Ha en fortsatt fin dag! Anonymkode: 645f4...2fa
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #9 Skrevet 29. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk! Skal prøve det når jeg kommer hjem fra jobb Ha en fortsatt fin dag! Anonymkode: 645f4...2fa Det der tror jeg ikke er mulig fordi online er Telenor og de er ganske sære. I tillegg må man ha en online epostadresse når man er kunde hos Telenor. Om man bruker kontoen eller ikke spiller ingen rolle. Anonymkode: 58520...928
Gjest Bergtekjen Skrevet 29. april 2016 #10 Skrevet 29. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Skal prøve det når jeg kommer hjem fra jobb Ha en fortsatt fin dag! Anonymkode: 645f4...2fa Berre hyggelig og takk det samme! Eg håpar det funkar for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå