AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Jeg trenger litt inspirasjon.. Anonymkode: d1a37...ced
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 At han slipper seg løs, puster fritt og viser at han nyter det. Fri flyt. Ikke kvalte grynt. At han ruller bekkenet, ikke bare skyver hoftene frem og tilbake. At han vipper seg opp og ned mens jeg stopper ridebevegelsen. Ta på, stryke på og kysse masse. Puste helt fritt når han kommer. Crisscross stillingen er god Skrått liggende skje med klitorisstimulering Stående forfra med det ene beinet mitt opp mot et eller annet og fritt innsyn. Ikke klage på at det er slitsomt. Finn heller noe å stå på om høydeforskjellen er for stor. Oppreist doggy inntil veggen med masse hender og kyss i nakken/halsen. Det er et godt punkt på siden av halsen. Doggy er drittkjedelig uten hender og kontakt. Bruk hele kroppen og ikke la det bli for lang tid med bare monoton dunking. Få noe til å skje, om så bare stryk på ryggen eller rumpa eller endring av rytme. Anonymkode: 1fcae...445 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: At han slipper seg løs, puster fritt og viser at han nyter det. Fri flyt. Ikke kvalte grynt. At han ruller bekkenet, ikke bare skyver hoftene frem og tilbake. At han vipper seg opp og ned mens jeg stopper ridebevegelsen. Ta på, stryke på og kysse masse. Puste helt fritt når han kommer. Skrått liggende skje med klitorisstimulering inntil veggen med masse hender og kyss i nakken/halsen. Det er et godt punkt på siden av halsen. ikke la det bli for lang tid med bare monoton dunking. Få noe til å skje, om så bare stryk på ryggen eller rumpa eller endring av rytme. Anonymkode: 1fcae...445 Mange bra og viktige ting jeg har klippet ut fra kommentaren over her!!! Litt lyd og pustt og stønn er bra, gjerne dirty talk i mild grad, mye nippleplay under foreplayet og gjerne klyping i de under sexen, rotering med hoftene ikke bare rett inn og ut, at han stimulerer klitten min mens han er inni meg f eks mens jeg rir han eller mens jeg har et ben på skulderen hans i misjonær eller bøyer seg over meg i doggy eller tar meg sakte og delikat i skje med en arm over kroppen og til klitten, at han slikker meg før og under sexen - lurt når han holder på å komme å ta en knulle pause å gå ned på meg istedet for å komme sånn at han varer lenger og jeg blir stimulert til klimaks jeg også (kjent sak at kvinner trenger lenger tid til å nå klimaks enn menn), at han bruker hender og overkropp og blikk og lepper til å vise hvor tent han er på kroppen min og ikke bare konser seg om å pumpe på. Stryk meg hardt i håret, kyss meg heftig på halsen og puppene, sug på leppene mine og øreflippene mine, fortell meg hvor deilig jeg er. Ikke minst er det viktig med lang tid på fingring før han kjører penis inn selvom fitta føles våt raskt, våthet er nemlig ikke synonymt med kåthetgrad. Anonymkode: d7fa1...c3a 1
Gjest M.A.D.D.E Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Det beste en mann kan gjøre i senga er å våge å være mann. Altså, han må tørre å ta for seg; ta tydelig initiativ, gjerne litt røff sex på hans premisser og sette egen nytelse i sentrum. Dette i motsetning til alle puse-guttene som ikke tørr å bytte stilling engang uten damas samtykke. Men... Med feminiseringen av samfunnet er det dessverre ikke mange mandige menn igjen :S
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 Jeg tenner på litt røff sex, hvor mannen tar "kontrollen".. Samtidig klarer jeg faktisk ikke å få orgasme hvis det ikke er noen intimitet, som i å kline under sexen og se hverandre litt (ikke stirre nei) inn i øynene. - klining - spanking på rumpa (ikke i ansiktet) - at han tar kontrollen - kyssing/lett suging på brystvortene - jeg liker å bli knulla hardt;) - liker IKKE kyssing og biting på øreflippene, alltid kleint når fyren begynner med sånt - ang slikking liker jeg best veldig monoton slikking på klitten, blir det for mye tunge overalt der nede klarer jeg ikke komme Anonymkode: 2d078...f1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå