AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Jeg er så allergisk for tiden og er helt slått ut. Kan med letthet sove døgnet rundt. Sliter voldsomt med å holde meg våken på jobben OG hjemme. Har fått medisiner mot dette som har dempet rennende øyne/nese, nysing osv. Det er bare tretthet jeg sliter med nå. Lurer på om jeg skal få en sykemelding pga trettheten eller om drt ikke er gyldig grunn. Jeg vet andre også kan vre trøtte av andre årsaker og få av de får vel sykemelding for å få sove ut. Jeg sover godt hver natt, er nærmest bevisstløs føles det. Har noen av dere blitt sykmeldt pga allergi? Anonymkode: b3efe...2ab
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Du må medisineres bedre. Har du prøvd kortisonsprøyte? Har du nye antihistaminer som f.eks. Aerius? http://www.naaf.no/no/allergi/Pollenallergi/Undersokelse-og-behandling/ Anonymkode: 8803e...039 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Hva med å gå til legen? Anonymkode: c4df3...1d0
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Kortison sprøyte eller tabletter hjelper utrolig mye. Så få time så fort du kan til legen. Anonymkode: 74330...009
dillyduzit Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må medisineres bedre. Har du prøvd kortisonsprøyte? Har du nye antihistaminer som f.eks. Aerius? http://www.naaf.no/no/allergi/Pollenallergi/Undersokelse-og-behandling/ Anonymkode: 8803e...039 Aerius funger nok ikke på alle, så til TS, spør legen om kortisonsprøyte. Jeg blir hvertfall trøtt (fungerer dog, men får følelsen av lite søvn/tung dag på jobb trøtthet) av Aerius og andre type tabletter. Sprøyten er gull verdt.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #6 Skrevet 29. april 2016 Jegvhar fått Aerius av legen og det hjelper mye. Dessverre er det som plager meg mest nå tretthet. Jeg kan sove stående omtrent og virkelig sliter med å holde øynene åpne Det er pga tretthet jeg lurer på en kort sykemelding, bare for å sove ut. Anonymkode: b3efe...2ab
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #7 Skrevet 29. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så allergisk for tiden og er helt slått ut. Kan med letthet sove døgnet rundt. Sliter voldsomt med å holde meg våken på jobben OG hjemme. Har fått medisiner mot dette som har dempet rennende øyne/nese, nysing osv. Det er bare tretthet jeg sliter med nå. Lurer på om jeg skal få en sykemelding pga trettheten eller om drt ikke er gyldig grunn. Jeg vet andre også kan vre trøtte av andre årsaker og få av de får vel sykemelding for å få sove ut. Jeg sover godt hver natt, er nærmest bevisstløs føles det. Har noen av dere blitt sykmeldt pga allergi? Anonymkode: b3efe...2ab Sykemeldingsårsaker diskuterer du med legen og ikke med fremmede mennesker via nettet. kortisonsprøyter er det nylig gått ut advarsler mot på grunn av bivirkninger, blant annet nekrose på stikkstedet. Og det er langt flere årsaker til tretthet/fatigue enn "bare" allergi. Gå til lege. Anonymkode: c9de4...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå