AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1 Del Skrevet 28. april 2016 Hei! Håper noen kan svare meg her. Tok vermox mot småmark i går kveld, og fant ut at jeg er gravid i dag!! Tenkte ikke på at jeg muligens kunne være gravid da jeg tok en tablett. Har lest mye om at dette er virkelig bekymringsverdig. Jeg er ikke langt på vei om det har noe å si.. IKM om 4 dager Er det noen som har brukt vermox og likevell fått ett friskt barn? Anonymkode: 8a12d...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin Skrevet 29. april 2016 #2 Del Skrevet 29. april 2016 Slapp av, det gjør ingenting. Vermox anbefales ikke i 1. trimester fordi datagrunnlaget er utilstrekkelig til å konkludere om det fører til fosterskader eller ei, ikke fordi man VET at det er farlig. Ta det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 29. april 2016 #3 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg tok en Vermox uten å tenke meg om da jeg var rundt 30 uker på vei. Gikk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #4 Del Skrevet 29. april 2016 Tusen takk for svar dere! :-) det beroliget veldig. Anonymkode: 8a12d...985 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå