Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen her har prøvd å sove med tannbleking på over natten? tenker da på vanlige strips fra feks Smilelab :) vurderer å teste det ut, men et veldig usikker på eventuelle bivirkninger.. Noen som har erfaringer eller tanker rundt dette? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Marteet skrev:

Jeg lurer på om noen her har prøvd å sove med tannbleking på over natten? tenker da på vanlige strips fra feks Smilelab :) vurderer å teste det ut, men et veldig usikker på eventuelle bivirkninger.. Noen som har erfaringer eller tanker rundt dette? 

Hva står det i bruksanvisningen da? Står det at man kan gjøre det sovende? Hvor mange minutter står det i bruksanvisningen at blekingen skal være på?

Jeg ville ikke prøvd det som du foreslår, og kanskje risikere å våkne UTEN TENNER!

Anonymkode: e7526...7d8

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det står på pakka hvor lenge det skal være i, som regel bare 2 timer om dagen, ikke vits i å sove da. 

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg har aldri bleket tennene, men pga syreskader så hadde jeg vært veldig skeptisk til å behandle lenger enn anvist tid.

Heller gule tenner enn vonde tenner. 

Anonymkode: 6d67a...5a8

• Liker 2
Skrevet

Står 30 min i bruksanvisningen, men synes det gir lite eller ingen virkning..

Skrevet
4 timer siden, Marteet skrev:

Står 30 min i bruksanvisningen, men synes det gir lite eller ingen virkning..

Oki. Gå heller til tannlegen og få ordentlig blekemiddel.  Man skal se resultater etter 2 uker. Jeg fikk av tannlegen, kostet mye da, tilsammen 2600 selv om jeg gjorde det hjemme, men det ga resultater. 

• Liker 1
Skrevet

Enig, gå til tannlegen eller gjør det hos en salong. Gjorde det hos hudpleieren min og betalte bare 2000kr, ble fornøyd ;)

Skjønner ikke de som klarer å sove med det, det er jo ekkelt å ha i munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...