Marteet Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Jeg lurer på om noen her har prøvd å sove med tannbleking på over natten? tenker da på vanlige strips fra feks Smilelab vurderer å teste det ut, men et veldig usikker på eventuelle bivirkninger.. Noen som har erfaringer eller tanker rundt dette?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Et øyeblikk siden, Marteet skrev: Jeg lurer på om noen her har prøvd å sove med tannbleking på over natten? tenker da på vanlige strips fra feks Smilelab vurderer å teste det ut, men et veldig usikker på eventuelle bivirkninger.. Noen som har erfaringer eller tanker rundt dette? Hva står det i bruksanvisningen da? Står det at man kan gjøre det sovende? Hvor mange minutter står det i bruksanvisningen at blekingen skal være på? Jeg ville ikke prøvd det som du foreslår, og kanskje risikere å våkne UTEN TENNER! Anonymkode: e7526...7d8 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 (endret) Det står på pakka hvor lenge det skal være i, som regel bare 2 timer om dagen, ikke vits i å sove da. Endret 28. april 2016 av Evilposelos 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 jeg har aldri bleket tennene, men pga syreskader så hadde jeg vært veldig skeptisk til å behandle lenger enn anvist tid. Heller gule tenner enn vonde tenner. Anonymkode: 6d67a...5a8 2
Marteet Skrevet 29. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2016 Står 30 min i bruksanvisningen, men synes det gir lite eller ingen virkning..
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. april 2016 #6 Skrevet 29. april 2016 4 timer siden, Marteet skrev: Står 30 min i bruksanvisningen, men synes det gir lite eller ingen virkning.. Oki. Gå heller til tannlegen og få ordentlig blekemiddel. Man skal se resultater etter 2 uker. Jeg fikk av tannlegen, kostet mye da, tilsammen 2600 selv om jeg gjorde det hjemme, men det ga resultater. 1
Motebamsen Skrevet 29. april 2016 #7 Skrevet 29. april 2016 Enig, gå til tannlegen eller gjør det hos en salong. Gjorde det hos hudpleieren min og betalte bare 2000kr, ble fornøyd Skjønner ikke de som klarer å sove med det, det er jo ekkelt å ha i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå