Gå til innhold

Drahjelp ved slanking i form av kosttilskudd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaring med at kosttilskudd, helsekost, piller, te, you name it, kan hjelpe  og gi drahjelp ved slanking?

takknemlig for svar.

Anonymkode: e7f05...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har forsøkt ganske mye forskjellig, bl.a. Slender Coffee. Bare boss.Eneste effekt er vel hyppigere toalettbesøk og mindre lommebok. Og trøblete mage etter jeg sluttet med diverse. Det er nok bedre å endre kostholdet,finne nøkkelvaner som kan få forplante seg videre på andre vaner slik at det ikke blir et ork å gå ned i vekt..

Anonymkode: aba1a...404

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har prøvd slankekaffe uten at det hjalp, eplecidereddik som ikke hjalp, krom som ikke hjalp.

Det eneste som har hjulpet for meg er å kickstarte en slankekur ved hjelp av kurer. Noka eller Cambridgekuren. Holdt på med det til søtsuget er over og så gått over til lavkarbo etterpå. Med stor suksess. 

Anonymkode: fb4f6...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med at kosttilskudd, helsekost, piller, te, you name it, kan hjelpe  og gi drahjelp ved slanking?

takknemlig for svar.

ALA. Dette kosttilskuddet får du kjøpt i helsekostbutikker i Sverige. 1,5 gram fordelt på 2 dagsdoser øker insulinfølsomheten slik at kroppen ikke trenger å produsere like mye insulin. Insulin er et anabolt hormon som gjør at man legger på seg muskler og fett, og en lavere produksjon vil føre til et et mer effektivt energiopptak og en enklere vei ned i vekt :)

Alternativt kan du bruke noe som heter ECA, men det anbefales ikke da det er skadelig og ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det kan kanskje hjelpe på motivasjonen/psyken hos enkelte, men har ingen fysisk effekt. 

Anonymkode: 4d1f2...9cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg prøvde Alli før det ble tatt av markede, det hjalp godt. 

Har nå kjøpt inn xls medical bare for å få litt dra hjelp i starten, skal ned en god del og vet av erfaring at hvis jeg klarer den første måneden så blir det letter å holde ut til jeg er i mål

Anonymkode: 8376a...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde Alli før det ble tatt av markede, det hjalp godt. 

Har nå kjøpt inn xls medical bare for å få litt dra hjelp i starten, skal ned en god del og vet av erfaring at hvis jeg klarer den første måneden så blir det letter å holde ut til jeg er i mål

Anonymkode: 8376a...858

Alli kan man fortsatt få uten resept i utlandet

men de gir mye diaré og magetrøbbel vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp og drahjelp ved slanking... finnes ikke i form av tabletter, teer, pulvere, piller. Hadde de hatt effekt, ville de hatt en selvstendig effekt: Legg merke til at alle disse midlene skal "brukes sammen med sunt kosthold og trening". Det er fordi det er kosthold og trening - helt konkret: kaloriunderskudd, som har effekt, ikke disse midlene. Som nylig nevnt i en annen tråd om det samme, kan forskjellige midler dempe appetitten, eller redusere opptaket av fett. Men det vil mest sannsynlig slå tilbake på brukeren: appetitten kommer tilbake når man slutter å bruke middelet, og fett er en livsviktig del av kosten, både i seg selv, og fordi det hjelper opptaket av viktige vitaminer, som igjen sikrer opptaket av viktige mineraler. Slankekurer hvor man kutter ut hele matvaregrupper og/eller altfor mye ned på matinntaket orker man bare en kort stund, og det eneste som nytter, er en varig endring av vaner. Man kan rett og slett ikke jukse seg til bedre helse. Samtidig er det ikke noen uoverkommelig oppgave å gå ned i vekt og forbedre helsa hvis man kutter ut vissvasset og gjør det som er effektivt. Det er ikke så mye som skal til, men det må gjøres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 28. april 2016 at 22.46, Cyrus skrev:

ALA. Dette kosttilskuddet får du kjøpt i helsekostbutikker i Sverige. 1,5 gram fordelt på 2 dagsdoser øker insulinfølsomheten slik at kroppen ikke trenger å produsere like mye insulin. Insulin er et anabolt hormon som gjør at man legger på seg muskler og fett, og en lavere produksjon vil føre til et et mer effektivt energiopptak og en enklere vei ned i vekt :)

Alternativt kan du bruke noe som heter ECA, men det anbefales ikke da det er skadelig og ulovlig.

Takk for innspill. Har du selv prøvd dette? Hvordan virker ALA og hvor raskt merker man effekt? 

Jeg må undersøke nærmere,for som mange skriver her då er det ofte penger ut vinduet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALA virker slik at cellene får et jevnt opptak av glukose fra blodet. Da slipper man å få blodsukkertopper som fører til overproduksjon av insulin som igjen fører til vektøkning og nedsatt insulinfølsomhet som kan føre til diabetes 2. Du kan Google "alfa liponsyre" for mer fakta. Det er mye dokumentert effekt bl.a. fra Danmark. Eneste grunn til at ALA er reseptbelagt i Norge er av konkurransehensyn til insulinprodusentene. 

Jeg er diabetiker og merket jevnere blodsukker og redusert insulinbehov fra første tablett.

Gymgrossisten i Strømstad selger de sterkeste dosene til lavest pris. Spør etter ALA fra star nutrition 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, Cyrus skrev:

ALA virker slik at cellene får et jevnt opptak av glukose fra blodet. Da slipper man å få blodsukkertopper som fører til overproduksjon av insulin som igjen fører til vektøkning og nedsatt insulinfølsomhet som kan føre til diabetes 2. Du kan Google "alfa liponsyre" for mer fakta. Det er mye dokumentert effekt bl.a. fra Danmark. Eneste grunn til at ALA er reseptbelagt i Norge er av konkurransehensyn til insulinprodusentene. 

Jeg er diabetiker og merket jevnere blodsukker og redusert insulinbehov fra første tablett.

Gymgrossisten i Strømstad selger de sterkeste dosene til lavest pris. Spør etter ALA fra star nutrition 😊

Er dette omtrent det samme som de med insulinproblemer tar da, jeg tror det heter metaforminmeller slikt??

Og må jeg til Sverige for å få tak i det, ikke sendes i post antakelig...? Hva er bivirkningene? løs/vond mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette omtrent det samme som de med insulinproblemer tar da, jeg tror det heter metaforminmeller slikt??

Og må jeg til Sverige for å få tak i det, ikke sendes i post antakelig...? Hva er bivirkningene? løs/vond mage?

Jeg har aldri hørt om metaforminmeller.

Dette er et naturlig kosttilskudd som finnes i bl.a. asparges og spinat, og bivirkningene er ingenting. Bare pass på å svelge kapslene godt ned. Hvis ikke får du en halsbrann fra h********.

Jeg har aldri forsøkt å bestille det på post, men det er vel en grense for pris mtp. toll osv. Kjenner du noen som bor nærme grensa er det sikreste å få dem til å kjøpe for deg også poste det videre til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...