Kvalitet Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Skal i 60 års lag om ikke lenge. På spørsmål hva jubilanten ønsket seg svarte hun pengegave. Ble litt satt ut og tenkte det var et rart ønske... Hva syns dere. Normalt?
Veslefrikk Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 I den alderen er jo de fleste godt etablerte og bør ha en relativt stabil økonomi og jeg syns det er unaturlig å gi penger til noen i den alderen. Men samtidig så har de jo gjerne alt de trenger så vi prøver å gi opplevelsesgaver i form av konsertbilletter, spa, teaterbilletter o.l
strawberry Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Kanskje vedkommende vil bruke det til å reise f.eks? 1
Kvalitet Skrevet 28. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2016 Et øyeblikk siden, Veslefrikk skrev: I den alderen er jo de fleste godt etablerte og bør ha en relativt stabil økonomi og jeg syns det er unaturlig å gi penger til noen i den alderen. Men samtidig så har de jo gjerne alt de trenger så vi prøver å gi opplevelsesgaver i form av konsertbilletter, spa, teaterbilletter o.l Helt enig, men disse uttrykte eksplisitt at de ønsker seg penger. Kommer til å oppfylle ønsket, men syns det var veldig spesielt.
Veslefrikk Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Et øyeblikk siden, strawberry skrev: Kanskje vedkommende vil bruke det til å reise f.eks? Hvis jubilanten har sagt at hun vil bruke gaven på en bestemt reise, et cruise f.eks så er det jo greit å være med å gi til det, men når folk bare sier at de ønsker seg penger så syns jeg det er litt upersonlig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #6 Skrevet 29. april 2016 Det er ikke alle 60-åringer som har god råd. Det kan også hende at han ønsker bidrag til noe spesielt som det ikke går an å kjøpe gavekort til. F.eks. en reise med som han ikke har bestemt hvilket selskap han skal reise med, eller han er redd for at gavekortene går ut før han har fått spart nok, etc. Det kan også hende at han har så masse ting, og at folk gir han så mye rart, at han rett og slett ikke ønsker mer dill. I det tilfellet tror jeg at jeg hadde sagt at jeg ikke ville hatt gave, eller at de gav til et godt formål eller noe. Anonymkode: 99b9a...09a
Lykkehjerte Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 Den 28. april 2016 at 13.28, Kvalitet skrev: Skal i 60 års lag om ikke lenge. På spørsmål hva jubilanten ønsket seg svarte hun pengegave. Ble litt satt ut og tenkte det var et rart ønske... Hva syns dere. Normalt? Kanskje ønsket om å feire med kjente og kjære var stort, og kanskje ikke kunne ta seg råd til det, derfor ønsker hun penger for å dekke opp litt av det økonomiske mht festen? Vet i alle fall om flere som har gjort det slik for å kunne ta seg råd til å feire, av både jubilanter og brudepar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå