Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har utført ansiktsløft, eller kjenner noen som har gjort det? Jeg skal gjøre dette til høsten, men har ikke bestemt meg for hvor jeg skal få utført det enda. Synes det er vanskelig, når det finnes så mange, sikkert bra steder i Oslo. Setter stor pris på om noen vil komme med noen anbefalinger :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har fått utført ansiktsløft på Aleris Nobel. De gjør alt for at du skal ha en positiv opplevelse av dem før, under og etter inngrepet.
Skulle jeg ha gjort dette opp igjen ville jeg sette på om det er noen klinikker som tilbyr overnatting det første døgnet (Aleris har tilbudet men jeg tenkte ikke at det var nødvendig).
Gikk helt greit å være hjemme, men ville ha følte det litt trygt å ha profesjonelle til å "pusle" rundt meg. De kunne sikkert også ha svart på alle spørsmålene jeg hadde etter at jeg våknet (kom til meg selv).

Anonymkode: abbe0...847

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått utført ansiktsløft på Aleris Nobel. De gjør alt for at du skal ha en positiv opplevelse av dem før, under og etter inngrepet.
Skulle jeg ha gjort dette opp igjen ville jeg sette på om det er noen klinikker som tilbyr overnatting det første døgnet (Aleris har tilbudet men jeg tenkte ikke at det var nødvendig).
Gikk helt greit å være hjemme, men ville ha følte det litt trygt å ha profesjonelle til å "pusle" rundt meg. De kunne sikkert også ha svart på alle spørsmålene jeg hadde etter at jeg våknet (kom til meg selv).

Takk så mye for svar :)  vet at Akademiklinikken har overnatting i prisen, men er relativt dyre på operasjonen. Er du fornøyd med resultatet? Hadde du mye smerter etterpå? Har du lyst til å fortelle navnet på legen? Blir kjempeglad hvis du svarer :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har sendt deg en personlig melding!'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...