Gå til innhold

Hva skulle du gitt veldig mye for akkurat nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå skulle jeg gitt veldig mye for at noen kom innom og stekte meg en grandiosa eller noe sånt. Har nesten ikke spist de to siste dagene fordi jeg er ikke i form, og hvis jeg beveger på meg får jeg enormt til hodepine. Jeg har ikke grandiosa i fryseren eller noe som går kjapt å lage... Å guuuuri så lyst på grandiosa jeg har. Jeg spiser aldri ferdigmat, så det er ikke akkurat helt likt meg og ville ha det heller. 

Jeg sulter til døde snart. :tongue:

Anonymkode: 055d6...c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nærhet...om så "bare" fra et dyr.

Gjest Fox Mulder
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå skulle jeg gitt veldig mye for at noen kom innom og stekte meg en grandiosa eller noe sånt. Har nesten ikke spist de to siste dagene fordi jeg er ikke i form, og hvis jeg beveger på meg får jeg enormt til hodepine. Jeg har ikke grandiosa i fryseren eller noe som går kjapt å lage... Å guuuuri så lyst på grandiosa jeg har. Jeg spiser aldri ferdigmat, så det er ikke akkurat helt likt meg og ville ha det heller. 

Jeg sulter til døde snart. :tongue:

Anonymkode: 055d6...c4b

2040133393.jpg?chk=92C0BA

Her får du en virtuell grandis, bedre enn ingenting vel? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jobb! Er ufrivillig arbeidsledig, det suger. 

Anonymkode: a24fd...184

Skrevet

Hehe, har du noen gode venner? Jeg hadde kommet på besøk å satt på en pizza for deg:fnise: Bare spør i en spøkfull tone om de vil :)  Jeg har gjort det selv, altså spurt i en spøkfull tone, men det gjaldt fjernkontrollen og var ikke livsnødvendig  :fnise:

Har lyst til å sitte å snakke og ha det gøy med en bestemt person. 

AnonymBruker
Skrevet

Nærhet, klem

Anonymkode: e4baf...331

AnonymBruker
Skrevet

at en bestemt person tok kontakt bare for å prate litt.

Anonymkode: 8cf16...b63

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville gitt mye for å kunne være den vennen som kom til deg med en Grandiosa, TS. Ellers ville jeg gitt mye for å kunne være mer selvsikker i sosiale relasjoner, spesielt når det gjelder nær familie.

Anonymkode: 40c8a...1f4

• Liker 1
Skrevet

Skille gitt mye for å kunne gå hjem fra nattevakt og sove.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søvn

Anonymkode: 0d372...611

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En svær pøls

Anonymkode: 98489...3f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går på Grete Roede kurs om dagen, så skulle gitt myyyyye for 2 store plater Freia melkesjokolade med Daim:-).

Anonymkode: 79d2f...b80

Skrevet

Å bare bli ferdig med eksamen som er om en måned.. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 28. april 2016 at 22.51, Jerry Lee skrev:

Nærhet...om så "bare" fra et dyr.

Dyr er ikke "bare". For meg er dyr mye bedre enn mennesker. Dyrene gir oss ubetinget kjærlighet og svikter aldri. Ingenting er som en malende katt som krøller seg sammen på fanget. <3 Du skulle skaffet deg en katt. Da er du aldri ensom. 

Skrevet

Flere ord på oppgaven min, kjæresten min som ikke er her, og at tragiske ting skal slutte å skje...

Skrevet

Jeg ville gitt mye for å få dra hjem for å legge meg :P Sitter på jobb med en kjip hangover :rolleyes:

Og den Grandisen så meget god ut! Tror jeg må plukke med meg en på vei hjem...

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dyr er ikke "bare". For meg er dyr mye bedre enn mennesker. Dyrene gir oss ubetinget kjærlighet og svikter aldri. Ingenting er som en malende katt som krøller seg sammen på fanget. <3 Du skulle skaffet deg en katt. Da er du aldri ensom. 

Grunnen til å skrive "bare" er jo fordi dyr ikke er BARE. ☺

Er ikke et kattemenneske...har aldri vært det. Men kjenner nå at jeg lett kunne blitt det...

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Jerry Lee skrev:

Grunnen til å skrive "bare" er jo fordi dyr ikke er BARE. ☺

Er ikke et kattemenneske...har aldri vært det. Men kjenner nå at jeg lett kunne blitt det...

Hvis du ser på kattunger og den ene velger deg blir du det, garantert! :) Hunder er også herlige, men jeg liker katter best. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...