AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Er på jakt etter en veldig fuktighetsgivende ansiktskrem uten parfyme med solfaktor. Noen som har noen tips? Har alltid slitt med fet hud men i det siste virker det som om huden min ikke kan få nok fukt, og sliter med tørr og "ru" hud. Anonymkode: 385fe...154
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Evt. om jeg finner en god fuktighetskrem uten solfaktor, hvilken solkrem er best å kjøpe til å ha under sminke f.eks? Anonymkode: 385fe...154
Belle de Jour Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Exuviance har noen gode. Akkurat nå bruker jeg en fra Paula's choice, bestilte fra lookfantastic.com. Der er det faktor i alle kremene, og ikke så dyre har også testet ut la roche posay som også var grei. Husker dessverre ikke hva noen av disse heter, men du kan jo finne frem til utvalget på nett og sjekke hva som passer deg
Motebamsen Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Noen som vet om en økologisk krem med solfaktor? Kan være på nett eller i butikk. Eller bare en økologisk solkrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå