Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2004 #1 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg føler jeg napper hele tiden jeg. Skikkelig napp er 1 gang hver uke, og så går jeg og plukker litt hver dag,... Hvor ofte napper dere?
Trill Skrevet 26. oktober 2004 #2 Skrevet 26. oktober 2004 Eg plukka litt kvar dag.. Tar det skikkelig kvar veke- eller annakvar.. Dei vekse FORT!!!
Dina Skrevet 26. oktober 2004 #4 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg føler jeg napper hele tiden jeg. Skikkelig napp er 1 gang hver uke, og så går jeg og plukker litt hver dag,... quote] Skriver under på denne jeg...! Neverending story, napper og napper!
Carmen_ Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg smånapper også hele tiden...jeg syns det faktisk er litt gøy Skikkelig napp tar jeg ca hver 3.-4. dag.
Windy Skrevet 26. oktober 2004 #6 Skrevet 26. oktober 2004 :oops: Napper kanskje annenhver måned.. Men jeg napper kun vekk de hårene som er "utenfor" den naturlige formen, har ikke ork eller vilje til å nappe brynene tynne (ja, jeg hater å nappe). Øyebryna mine er heldigvis ganske greie å ha med å gjøre, selv om jeg burde nappe oftere
Dru Skrevet 26. oktober 2004 #7 Skrevet 26. oktober 2004 I perioder napper jeg mye, men stort sett gidder jeg ikke. Jeg liker den naturlige formen på mine, og tar vel kun tydelige hår som ligger utenfor selve brynet.
Gjest 1111 Skrevet 27. oktober 2004 #8 Skrevet 27. oktober 2004 Når det trengs. har helt lyse hår som nesten ikke sees, derfor blir det litt sjeldnere. to ganger i uken kanskje.
Gjest Madam Felle Skrevet 27. oktober 2004 #9 Skrevet 27. oktober 2004 Nesten aldri En og annen gang, om jeg ønsker de smalere. Men orker ikke å ha de smale hele tiden, for da må en jo nappe, og nappe, og nappe litt til. Og det gidder jeg ikke.
Kelsey Skrevet 27. oktober 2004 #10 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg napper aldri øyenbrynene mine. De er veldig lyse, og i tillegg har de fin form. Skulle ha markert de oftere da, men synes ikke jeg får det til noe bra
aline Skrevet 27. oktober 2004 #11 Skrevet 27. oktober 2004 jeg er fornøyd med den naturlige formen og tykkelsen på brynene mine, og napper kun når det kommer enkelthår ned utenfor selve formen. napper når jeg ser noe og tar en skikkelig "skarplysrunde" ca en gang i mnd. (altså der jeg undersøker i både klart dagslys og i sterkt innelys)
Suzy Skrevet 27. oktober 2004 #12 Skrevet 27. oktober 2004 Napper bare de hårene som vokser på føflekken midt i brynet mitt - for de står som regel rett ut Ellers har jeg aldri nappet bryn...
NullHull Skrevet 27. oktober 2004 #13 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg er også av de som er bortpå med pinsetten så og si daglig. Men jeg har som regel en stor-napping i uka, hvor jeg napper og høvler. Lørdag-formiddag blir ofte brukt til sånn ekstra pleie som tar litt tid, som fjerning av uønskede kroppshår her og der , pussing av negler, ansikts-skrubb eller maske osv. Da er det deilig å være kvinne!
Arkana Skrevet 27. oktober 2004 #14 Skrevet 27. oktober 2004 Aldri. Mine har den formen jeg ønsker allerede, og jeg synes syltynne øyenbryn ser helt merkelig ut.
Mitzi Skrevet 27. oktober 2004 #15 Skrevet 27. oktober 2004 Hadde ikke jeg nappet hver dag, så hadde jeg sett ut som en huleboer. Jeg har mørke bryn, og de er ganske så tykke, så her må pinsetten fram daglig.
chriztine Skrevet 27. oktober 2004 #16 Skrevet 27. oktober 2004 Napper litt hver dag! I tillegg vokser jeg ca 2-3 ganger i mnd.
Andrine22 Skrevet 27. oktober 2004 #17 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg tar en skikkelig napp ca en gang i uka. Av og til tar jeg noen hår ellers også, som har kommet på avveie...
Gjest Dolphina Skrevet 27. oktober 2004 #18 Skrevet 27. oktober 2004 Napper alt for sjelden til tider så da må det proffer til for å fikse opp igjen! Da er jeg flink til å nappe etter en månedstid
Gjest lille søte meg Skrevet 27. oktober 2004 #20 Skrevet 27. oktober 2004 jeg napper litt sånn jevnt jeg men går til hudpleier sånn innimellom for de får jo litt fart på sakene... Det er jo ganske kjedelig å nappe men det gjør jo utrolig mye for ansiktet; TIPS ALLE SOM SYNES DET ER KJEDELIG ELLER VANSKELIG; GÅ TIL EN HUDPLEIER, det er vel verdt pengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå