AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Jeg har fått match med en mann som jeg har hatt et godt øye til lenge. Vi har aldri snakket sammen, bare sett hverandre en del på treningssenteret. Men ingen av oss har tatt kontakt på Tinder. Jeg er vant til at menn tar initiativ og tar det som et dårlig tegn når han ikke har tatt kontakt. Da tenker jeg at jeg er bare enda en match på listen og at det ikke blir noe mer der. Utrolig synd siden jeg tror jeg kunne likt han godt. Jeg tør ikke si hei på Tinder heller, er så redd for å bli avvist og måtte møte han på treningssenteret etterpå. Hva tenker dere? Er det et dårlig tegn at han ikke har tatt kontakt? Anonymkode: b295a...b05
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Start med å si "Åh hei, trener ikke du på .....? Var noe kjent med deg". Eller noe sånt, hehe. Lykke til Anonymkode: db939...2e1 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Når dere ser hverandre regelmessig på treningssenteret (men ikke sagt hei?), så ville jeg ikke ha tatt kontakt på Tinder. Jeg ville heller sett rett på han neste gang på treningssenteret, smilt og sagt hei. Anonymkode: 1177b...f59 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Jeg husker SÅ godt første personen jeg skrev til selv. Jeg la fra meg telefonen og rømte ifra den, for meldinga var skikkelig korky! Ble så flau og holdt på å le meg ihjel. Alle vennene mine har kost seg med å se mesterverket. Anonymkode: 139fa...159
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker SÅ godt første personen jeg skrev til selv. Jeg la fra meg telefonen og rømte ifra den, for meldinga var skikkelig korky! Ble så flau og holdt på å le meg ihjel. Alle vennene mine har kost seg med å se mesterverket. Anonymkode: 139fa...159 Jeg skjønner ikke problemet med å skrive først jeg.. Det er jo bare starte Hei og så ta d derfra.. Får man ikke svar så var de vel ikke så interessert alikavel da, og ikke verdt min tid.. Anonymkode: 4b0de...c97
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når dere ser hverandre regelmessig på treningssenteret (men ikke sagt hei?), så ville jeg ikke ha tatt kontakt på Tinder. Jeg ville heller sett rett på han neste gang på treningssenteret, smilt og sagt hei. Anonymkode: 1177b...f59 Jeg har tenkt å bare si hei i virkeligheten, men tenkte det kanskje var en fin måte å starte på ved å si hei på Tinder... Anonymkode: b295a...b05
Sidsel Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Hva med «Hei, har ikke jeg sett deg på <treningssenter>?» Hvis han da svarer bekreftende, så kan du jo si noe positivt om treningssenteret, og når du skal dit neste gang, og «kanskje vi ses?». Da blir det jo veldig naturlig å slå av en prat når du først ser ham der. Da kan du også ta opp tråden om det positive du sa om treningssenteret i den meldingen, så har du noe å snakke om. 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #8 Skrevet 29. april 2016 12 timer siden, Sidsel skrev: Hva med «Hei, har ikke jeg sett deg på <treningssenter>?» Hvis han da svarer bekreftende, så kan du jo si noe positivt om treningssenteret, og når du skal dit neste gang, og «kanskje vi ses?». Da blir det jo veldig naturlig å slå av en prat når du først ser ham der. Da kan du også ta opp tråden om det positive du sa om treningssenteret i den meldingen, så har du noe å snakke om. Støtter den over! Ta det på den måten. Og du, det er faktisk ikke sikkert han har kjent deg igjen og koblet bildet ditt på Tinder med deg på treningssenteret. For med mindre du har et "treningsbilde" av deg selv der ser man ofte ganske så annerledes ut. Jeg har hatt folk jeg har trent mye med som nesten ikke har kjent meg igjen når de har møtt meg "in real life". Og det er enda vanskeligere med et foto. Jeg tenker dette er et supert utgangpunkt jeg da. Da har dere allerede felles interesse i trening, og bør ha litt dere kan snakke om uten at det blir veldig kleint. Anonymkode: 7a438...f61
draug 75 Skrevet 29. april 2016 #9 Skrevet 29. april 2016 Hvorfor tar han ikke kontakt, tro? Det er jo liksom meningen med tinder det. Uansett så er det jo ikke farlig å si hei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå