alisia4 Skrevet 26. oktober 2004 #1 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har to barn på 5 og 10 år, problemet nå er at jeg har såååå lyst på flere barn. Blir helt syk og misunnelig på de som skal ha. Jeg hører om gravide over alt. På gaten, venner, her på KG, i avisen på tv, tenker på det hele dagen og drømmer om det om natten. I går natt drømte jeg at jeg fikk en gutt Hadde det bare vært sant. Håper det engang vil komme til å skje meg og igjen. Det er et så stort savn at jeg begynner å bli sånn små deprimert. Dette plager meg virkelig. Jeg er alene for tiden, og syntes av den grunn at tiden går forferdelig tregt. ÅÅÅÅ Jeg vil ha flere barn. Føler meg veldig alene i denne verden når det gjelder det, så vist det er andre som deler erfaringer med meg, så hadde det vært fint å få høre at man rett og slett ikke er alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 26. oktober 2004 #2 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg er evig babysyk og blir alltid bittelitt misunnlig når jeg ser store mager og små, duftende babyer. Jeg skal ikke ha flere - fire holder, og prøver å minne meg selv på gulp, såre brystvorter, hvor utrolig trøtt man blir, alt styr som følger med, alle bekymringer. Ikke minst hjelper det å tenke på at selv en liten, superdupernydelig liten baby skal bli en skrikende trassunge en dag. DET har jeg nok av om dagen... Hvis det er et brennende ønske, og ikke bare en babyfling, må du selvsagt gå for det. Men hva vil barna du har fra før si? En tiåring bør kanskje ha et ord med i laget? Synes også at det er kjekt med en pappa til babyen. Og hvis du først skal kapre en pappa, og så bli gravid, snakker vi om tid. Da er kanskje eldstemann tenåring om ikke så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alisia ikke innlogget Skrevet 27. oktober 2004 #3 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ungene er verre enn meg når det gjelder dette. Selv om jeg har gjort dem oppmerksom på at de kan være både 10 og 15 år før jeg får flere barn. Vist det ikke skjer et under da. De maser i ett og tema her hjemme er ofte BABY. :-x Huff, skulle ønske jeg hadde et mer avslappet forhold til dette. Slitsomt i lengden, syntes jeg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. oktober 2004 #4 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg synes hensynet til den eventuelle babyen maa komme foerst, og mener at et barn boer ideellt sett ha baade en mor og en far i et ordnet, godt forhold. Saa jeg ville istedet fokusert paa aa finne en skikkelig mann som du kan bygge en fremtid med, og faa en baby den dagen dere begge er klare for det. Skaff deg heller en hund i mellomtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 27. oktober 2004 #5 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg blir også baby syk til tider. Tross alt slitet vil jeg alltid se tilbake på tiden med ungene som baby som noe helt spesielt vidunderlig. Jeg har to barn 2 og 4 1/2 og kunne tenke meg flere. Men jeg ser nå hvor mye tid hver enkelt krever, jo større dem blir faktisk, så tenker jeg nok det ikke blir flere........ men, men hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. oktober 2004 #6 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg er vel dronninga av babysyk, men jeg har en mann som heller avstår fra sex enn å gi meg en baby, så da får det heller være...... Jeg har to nydelige unger på elleve og sju år, men er bare tredve selv så "alle" mine venner går for tiden gravide........ :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 27. oktober 2004 #7 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg er også babysyk. Har gått å surret rundt i babyfantasier i måneder helt til vi nettop bestemte oss for å slutte med prevensjon. Nå har jeg sluttet, og jeg ligger ikke våken på kveldene og fantaserer om graviditet og babynavn lenger. :-) Nå har jeg overlatt babysaken til naturen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå