AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Så henne der i går og hun hadde Instagram på profilen. Er det dumt av meg å sende en melding eller forespørsel på Instagram? Har egentlig tenkt til å slette Tinder nå og sitter å venter, men jeg vil veldig gjerne snakke med henne. Sveipet henne i går, ingen respons. Kan hende hun ikke har sett meg der enda, eller at hun har sveipet meg bort. Er kjekk og tror hun ville sveipet meg i riktig retning. Min smak. Men hun kan jo bare si nei på Instagram? Anonymkode: 0551c...fd7
ajarRun Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Ja, send hende en melding. Om det er en ting damer digger så er det menn som fremstår som desperate. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Javel. Du er jo sikkert ekspert regner jeg med. Har faktisk gjort det nå. Orket ikke å vente med å fjerne Tindermøkk og tok heller sjansen. Får se hva som skjer. Anonymkode: 0551c...fd7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Jeg har aldri svart folk på de instagramforespørslene, spesielt av typen "hvorfor matcher ikke tinder oss?" ... Men hvis du virker som en jeg hadde sveipet til høyre til, så hadde jeg nok svart på instagram også - og personen virker "normal" på instaen sin Anonymkode: e9f80...023 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Hvis du ikke får match, så er det en grunn til det- du falt ikke i smak. Tar du deretter kontakt på Facebook eller Instagram, virker du for min del desperat. Jeg er ikke fan av menn jeg ikke matcher med på Tinder tar kontakt, nettopp fordi de ikke falt i smak. Anonymkode: 3b43c...737 1
ajarRun Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Javel. Du er jo sikkert ekspert regner jeg med. Har faktisk gjort det nå. Orket ikke å vente med å fjerne Tindermøkk og tok heller sjansen. Får se hva som skjer. Anonymkode: 0551c...fd7 Keep us posted.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri svart folk på de instagramforespørslene, spesielt av typen "hvorfor matcher ikke tinder oss?" ... Men hvis du virker som en jeg hadde sveipet til høyre til, så hadde jeg nok svart på instagram også - og personen virker "normal" på instaen sin Anonymkode: e9f80...023 Nei, jeg har aldri skrevet noe sånt til noen eller stalket noen sånn sett. Anonymkode: 0551c...fd7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #8 Skrevet 28. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke får match, så er det en grunn til det- du falt ikke i smak. Tar du deretter kontakt på Facebook eller Instagram, virker du for min del desperat. Jeg er ikke fan av menn jeg ikke matcher med på Tinder tar kontakt, nettopp fordi de ikke falt i smak. Anonymkode: 3b43c...737 Hender ofte jeg er altfor rask på nei-knappen, og angrer på at jeg ikke trykket hjerte. Hadde ikke hatt noe imot om de jeg trykket feil på hadde tatt kontakt på instagram! Anonymkode: e9f80...023 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #9 Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hender ofte jeg er altfor rask på nei-knappen, og angrer på at jeg ikke trykket hjerte. Hadde ikke hatt noe imot om de jeg trykket feil på hadde tatt kontakt på instagram! Anonymkode: e9f80...023 De jeg feiltrykket nei på* tok kontakt! Anonymkode: e9f80...023
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #10 Skrevet 28. april 2016 Bare gjør det! Om hun liker deg blir hun jo glad, om ikke så får det så være. For dere omgås vel ikke i det daglige? Anonymkode: 07e43...00e 2
Clarity Skrevet 28. april 2016 #11 Skrevet 28. april 2016 20 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Ja, send hende en melding. Om det er en ting damer digger så er det menn som fremstår som desperate. Nja, det er vel en sannhet med modifikasjoner. Vi liker menn som fremstår som oppriktig interesserte, uten å virke direkte desperate 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #12 Skrevet 28. april 2016 Takk for oppmuntring! Er ikke så aktiv der inne, som sagt så er jeg dritlei av appen og var deilig å slette den. Men hun er min type og den ulla er det lite av på Tinder, så får bare satse på at hun ser koblinga og situasjonen. Anonymkode: 0551c...fd7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #13 Skrevet 28. april 2016 Hun svarte høflig i retur og la meg til! Anonymkode: 0551c...fd7 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå