Gå til innhold

sexpartnere  

21 stemmer

1. 1. har du hatt 100 sexpartnere eller over?

• nei
      16
    • ja
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange har hatt over 100 sexpartnere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svar på det selv, først.

Anonymkode: a8863...31b

AnonymBruker
Skrevet

Mitt svar er ja.

Anonymkode: a8863...31b

Skrevet

Det skal være noe slikt som 3% til 4% av befolkninga. Menn er i overtall i den gruppa (betegnes som hyperaktive). Jeg ser for meg at hvis du skal få til dette - uten å ty til prostituerte (det blir nok dyrt før du blir ferdig) - må du enten:

- bo på et stort sted 

- reise mye

- senke standarden 

eller kombinasjoner av de tre, hvis å nå opp over 100 partnere er et mål i seg sjøl.

Men når du har nådd 100, hvorfor ikke gå for 1000?

Skrevet (endret)

ok

Endret av libius
Skrevet
54 minutter siden, draug 75 skrev:

Det skal være noe slikt som 3% til 4% av befolkninga. Menn er i overtall i den gruppa (betegnes som hyperaktive). Jeg ser for meg at hvis du skal få til dette - uten å ty til prostituerte (det blir nok dyrt før du blir ferdig) - må du enten:

- bo på et stort sted 

- reise mye

- senke standarden 

eller kombinasjoner av de tre, hvis å nå opp over 100 partnere er et mål i seg sjøl.

Men når du har nådd 1

Kan tenke meg standarden må senkes en god del ja! Regner med svarene på denne undersøkelsen ikke er særlig generaliserbare så jeg anser den høye prosentandelen på over 100 partnere som lite troverdig. Enig i at 3-5% høres mer fornuftig å anta, men har du noen kilder på det tallet? 00, hvorfor ikke gå for 1000?

AnonymBruker
Skrevet

Gutta i utelivsbransjen med noen år på baken har nok hatt flere enn 100 partnere gitt, hvertfall i Oslo. Kjenner til flere. Aktive på Tinder også etter at den appen kom.. 

Anonymkode: ee2c8...b7c

Skrevet

Er jo ikke så vanskelig om man virkelig går inn for det.

Si at man klarer tre nye i måneden, noe som er meget oppnåelig. Det blir 36 i året. Tre år senere så har man rundet 100. No biggie.

Gjest OxBall
Skrevet

Hvis man er mye ute på byen, si 40 helger i løpet av ett år. Får du med deg en partner hjem hver helg, så når man jo 100 på det 3. året. Så 100 er kanskje ikke så mange.

Jeg har ikke over 100 partnere.

AnonymBruker
Skrevet

Var veldig aktiv fra jeg var 18  til 25, ca 250-300 partnere.

Kvinne.

Samme partner etter denne perioden.

Anonymkode: 0a130...87c

AnonymBruker
Skrevet

De fleste kjendisene har vel slike antall. Jeg er ikke i nærheten.

Anonymkode: 4c885...9a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...