Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Frostpinne som jeg er forsøker jeg  å finne ankelsokker i ull. Er det noen som vet hvor de selger? Ser at sportbutikker har typ lilla tykke, men jeg er helst ute etter svarte/hvite/grå uten noe krims krams på. En 5-pk med svarte hadde vært storveis! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Zeitgeist
Skrevet
24 minutter siden, Anaconda skrev:

Hei! Frostpinne som jeg er forsøker jeg  å finne ankelsokker i ull. Er det noen som vet hvor de selger? Ser at sportbutikker har typ lilla tykke, men jeg er helst ute etter svarte/hvite/grå uten noe krims krams på. En 5-pk med svarte hadde vært storveis! :)

Hei frostpinne-kollega!

Jeg fant faktisk tynne sokker i ull på Cubus og Lindex. Helt enkle svarte sokker, holder seg greit vask, men unngå tørketrommel - såfremst du ikke vil ha sokkene tovet (funker da også, men blir litt tykkere)

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Anaconda skrev:

Safa har i massevis. Gode og holdbare. Sparkjøp selger i alle fall. Liker best de i ull og silke. Vasker du de på ullvask med milo så holder de seg og godt. 

Anonymkode: 18a4d...ef9

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)
Den 28.4.2016 at 12.09, Lafemmemauvaise skrev:

Hei frostpinne-kollega!

Jeg fant faktisk tynne sokker i ull på Cubus og Lindex. Helt enkle svarte sokker, holder seg greit vask, men unngå tørketrommel - såfremst du ikke vil ha sokkene tovet (funker da også, men blir litt tykkere)

Takk for svar :) Jeg har mange (!) vanlige ullsokker, men det var disse ankelsokkene da... 

Endret av Anaconda
AnonymBruker
Skrevet

Falke har garantert. :) 

Anonymkode: de7f4...5f5

Gjest Tigress
Skrevet

Gå for Safa, det får du mellom anna på Bogerud tekstil eller på Sparkjøp. Smartwool er sjukt dyrt. 

AnonymBruker
Skrevet

Coop har pleid å selge lyse- og mørkeblå i 3pk til 99. 

Anonymkode: 9d6e7...3ef

• Liker 1
Skrevet
Den ‎28‎.‎04‎.‎2016 at 11.42, Anaconda skrev:

Off topic. Men synes det er veldig, veldig stygt:)

Skrevet
Den 14.6.2016 at 14.41, Lanista1984 skrev:

Off topic. Men synes det er veldig, veldig stygt:)

Haha... helt greit det!> men da lurer jeg på; er det ankelsokker generelt du synes er stygt eller at de er av ull? (De ser jo ut som vanlige bomullssokker, eller det er hvertfall det jeg er på jakt etter). Jeg synes ankelsokker er mye penere enn vanlige!

Skrevet (endret)

:) 

Endret av Anaconda
Skrevet
Den 13.6.2016 at 18.40, AnonymBruker skrev:

Aha.... stiv pris ja (Nei, jeg er ikke veldig rik), men takk :) varer sikkert en stund da!

Skrevet
Den 14.6.2016 at 8.27, AnonymBruker skrev:

Coop har pleid å selge lyse- og mørkeblå i 3pk til 99. 

Anonymkode: 9d6e7...3ef

Åj, dette høres ut som noe i den dur jeg tenkte :) Takk!

AnonymBruker
Skrevet

Om du er frysapinne som meg er det enda bedre med lengre sokker, for du har ganske mye blodgjennomstrømning rundt anklene rett under huden og dermed mister du mye varme. Jeg fikk et tips av en lege om å bruke lengre sokker og har nesten sluttet å fryse på beina. Om vinteren bruker jeg knelange, dratt til knærne, det er en helt annen verden. 

Anonymkode: d7bde...572

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...