AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Noe jeg har sett i facebookgruppa ebay for fluffies er at det er flere jenter som ikke er fluffy, altså ikke plus-size eller har flere eller bare noen ekstra kilo. Jeg prøver ikke å være slem mot de, men de har vel flere ebay facebookgrupper som er retta mot normal størrelse jenter. Hvorfor er de da med i ebay for fluffies? Jeg har sett at noen har posta et bilde og så kommer det kommentar under "den kjolen var ikke mye fluffy". Poenget med hele den gruppa er jo å gjøre det lettere for oss som trenger større størrelser! Kanskje noen av de føler seg fluffy, men de jeg har sett er hvertfall ikke det! Beklager hvis dette innlegget kom fram veldig "hatete" mot de ikke fluffy i denne gruppa. Det var ikke meningene, det bare irriterer meg ekstremt når jeg ser en super fin kjole og så er den ikke i nærheten av min størrelse og det i gruppa ebay for fluffies! Anonymkode: 68dac...ffe 1
annebanane Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Jeg kjenner ikke til gruppen og har ikke sett dette, men nå er det mange som rett og slett ikke vet hva som går under plus size/fluffy da. Det er ikke en fast definisjon på det, og da tenker de vel at de går under det? Slik som media setter plus size størrelsene, så er det mange som er i grenseland og "bare" f.eks. en strl L/XL. Mange kan kan da også være med fordi de er interessert i mote, jobber med mote, eller kjenner folk som er større og tipser. Det er mange muligheter. Hva av med å gjøre det klarere hva som faktisk er størrelsesspekteret i gruppen? (Med unntak av klær som er svært store i størrelsene da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå