evelynn Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 finnes det i Norge sånne elektriske insektmidler - man stikker dem inni kontakter og de, på enn eller annen måte (kanskje lukt?), skremmer insekter vekk? har 2 små barn og - snart som våren kommer - huset fullt av edderkopper, sånne store moskiter, fluer osv. vil ikke bruke spray eller drysse noe I huset, for den minste jenta mi krabber rund og jeg synes det ikke er trygt.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 De der anbefqles ikke med barn i hus. Tviler og på at de utrydder edderkopper. Se helle rpå årsaken til at edderkopper i mengder/mer enn en og annen forviller seg inn. De trives der det er mørkt og fuktig. Opphever du denne livsnødvendigheten deres forsvinner de. Anonymkode: a0399...186
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 7 minutter siden, evelynn skrev: finnes det i Norge sånne elektriske insektmidler - man stikker dem inni kontakter og de, på enn eller annen måte (kanskje lukt?), skremmer insekter vekk? har 2 små barn og - snart som våren kommer - huset fullt av edderkopper, sånne store moskiter, fluer osv. vil ikke bruke spray eller drysse noe I huset, for den minste jenta mi krabber rund og jeg synes det ikke er trygt. Alle her i landet har vokst opp med noen insekter og edderkopper så jeg tviler på at det skulle være livsfarlig for datteren din. Det går nok helt bra. Anonymkode: 27596...ed0
evelynn Skrevet 28. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2016 livsfarlig er vel de ikke - det er bare ekkelt (til meg, barna bryr seg ikke om edderkopper )
evelynn Skrevet 28. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2016 Jeg mente at spray og dryss som brukes mot insekter er ikke trygge. selvfølgelig foretrekker jeg edderkopper enn sterk kjemi hjemme
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: De der anbefqles ikke med barn i hus. Tviler og på at de utrydder edderkopper. Se helle rpå årsaken til at edderkopper i mengder/mer enn en og annen forviller seg inn. De trives der det er mørkt og fuktig. Opphever du denne livsnødvendigheten deres forsvinner de. Anonymkode: a0399...186 Hos meg er det verken mørkt eller fuktig, men når våren kommer så kommer edderkopper også. Og de er ikke små, de er gigantiske. Har det alltid ryddig, aldri skittent eller fuktig men edderkopper kommer for det. Ts, jeg har bare hørt om sånn elektrisk dings man setter i kontakten, men har aldri sett dem her til Norge. En gang holdt jeg på å kjøpe fra tvins men ombestemte meg. Det som funket best hos meg er en sånn spray for insekter, sprayet rundt inngangsdøren, vinduene, alt dette gjorde jeg utenfra ikke inne, og det har hjulpet litt. Anonymkode: 32325...773
evelynn Skrevet 28. april 2016 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2016 spraye utenfor kan jeg og det skal jeg prøve. og grunnen på at det insekter I huset er at vi bor "I midt av skogen" tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå