-Fisken- Skrevet 26. oktober 2004 #1 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har nå gått opp en del av trinoridol. Har gått på dem et år, men det er først nå jeg har godt opp. (vet det skyldes dem, for spiser og trener akkurat det samme). JEg har nå sluttet på dem. Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg kommer til min normale vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 26. oktober 2004 #2 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det veldig lite sannsynlig det er dem, hvis du ikke fikk utslag før det gikk et år. det er de første månendene at bivirkningene skal slå ut. og har du lagt på deg, så går du dessverre ikke ned ved å slutte på dem. Dessuten så er det slik at p-pillene i seg selv ikke får deg til å legge på deg mye, men en av bivirkningene er økt appetitt o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. oktober 2004 #3 Del Skrevet 26. oktober 2004 Husk nå på at du har hatt spiseforstyrrelser, og at vekten din sikkert er i ferd med å stabilisere seg i etterkant. I tillegg er du jo fortsatt "bare" 16 år, så det er helt naturlig at kroppen forandrer seg litt. Det sies at p-piller kan forårsake en liten vektoppgang på 2-3 kg, men ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2004 #4 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvis du er 16 år, så kan jeg nesten garantere at vektøkningen ikke skyldes p-piller. De aller fleste legger på seg i den alderen, samtidig som de begynner med p-piller. Men det har som regel ingen sammenheng, jenter som ikke begynner med p-piller legger på seg like mye. Forresten...hvis vektøkningen skyldes fett (og ikke vann), så vil du ikke gå ned i vekt selv om du slutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå