Gå til innhold

Visning og duftlys?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal snart ha visning, bør jeg tenne et eller to duftlys? Eller er det NO NO? 

Anonymkode: d8294...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hold deg til vanlige lys! Jeg blir superskeptisk når noen har duftlys på visning, det virker som om du prøver å dekke over noe muffens.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, juliane skrev:

Nei, hold deg til vanlige lys! Jeg blir superskeptisk når noen har duftlys på visning, det virker som om du prøver å dekke over noe muffens.

Takk, da blir det ikke noe duftlys.😊

Skrevet

Bra! :) Sørg heller for å lufte skikkelig godt

på forhånd, så det er frisk luft i boligen!  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, juliane skrev:

Det skal jeg gjøre. 👍 Er det noe mer? Skal støvsuge hele før megleren kommer og sette ut friske blomster.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal jeg gjøre. 👍 Er det noe mer? Skal støvsuge hele før megleren kommer og sette ut friske blomster.

Har ikke så mange tips bortsett fra de standard rådene: rydde unna alt av personlige ting, fjerne møbler og pyntegjenstander bortsett fra det mest nødvendige, vask så det skinner, pynt med friske blomster og gjerne noen fine pynteputer el. 

Lykke til med visning og salg! :) 

• Liker 1
Skrevet

Null duftlys! Jeg får skikkelig migrene av det, og vet om flere andre som får det også :( Dumt å miste potensielle kjøpere for noe slikt :P 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, juliane skrev:

Tror du risikerer å gå glipp av mange gode objekter hvis du blir superskeptisk av duftlys på visning. Jeg har solgt bolig flere ganger, og dette med å tenne duftlys har blitt anbefalt av samtlige meglere jeg har brukt (og det altså til tross for at leilighetene alle har vært nyoppussede og med god standard/ingen kjente feil).

Anonymkode: 4f3f8...b27

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker heller ikke duftlys på visning. Har latt være å by på to objekter pga at jeg ble skeptisk. Men begge ble solgt raskt helt uten våre bud, så de skremte ikke alle. 

Anonymkode: c040e...84d

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, juliane skrev:

Har ikke så mange tips bortsett fra de standard rådene: rydde unna alt av personlige ting, fjerne møbler og pyntegjenstander bortsett fra det mest nødvendige, vask så det skinner, pynt med friske blomster og gjerne noen fine pynteputer el. 

Lykke til med visning og salg! :) 

Tusen takk!

AnonymBruker
Skrevet

Duftlys kan være til plage for allergikere, så jeg ville styrt unna. 

Om du vil lage god lukt, kan du heller bake skillingsboller og sette frem på visning. Da får du kjempegod lukt i hele huset, og bollene gir god stemning. 

Anonymkode: ae387...268

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Duftlys betyr at man forsøker å skjule noe.. Har snudd i døra på flere visninger pga det

AnonymBruker
Skrevet

hææ! Aldri reagert på duftlys. Eier bare duftlys selv, er jo kjempegodt me litt duft. Men ikke tung lukt som f eks vanilje, da blir jeg kvalm!

Anonymkode: 3dde3...29f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, duftlys vil få meg til å snu i døra av to grunner. Det lukter ikke godt, mange reagerer negativt på denne typen lys rent fysisk. Jeg vil og bli skeptisk og lure på om du har duftlys for å maskere annen, ubehageligmlukt som for eksempel mugglukt. 

Anonymkode: d0aae...ddf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk beskjed om at duftlys var no! Samme med nykokt kaffe. Var ikke det som var fokus, og det kunne gjøre folk negative..

Anonymkode: ec6cf...2f6

AnonymBruker
Skrevet

Mange er allergiske så styr unna duftlys. Luft godt før visning istedenfor.

Anonymkode: 822b3...f0a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at det kommer an på leiligheten. Det er ikke alle leiligheter som "kler" å dufte under visning. Det er igrunn litt tragisk med all den sminkingen av leilighetene før visning. Foretrekker ren luft og null møbler.

Anonymkode: 1769f...a23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si at det kommer an på leiligheten. Det er ikke alle leiligheter som "kler" å dufte under visning. Det er igrunn litt tragisk med all den sminkingen av leilighetene før visning. Foretrekker ren luft og null møbler.

Anonymkode: 1769f...a23

Null  møbler er horribelt. Det er veldig mange som har problemer med å dømme størrelsen på et rom når de ikke har noe å gå etter. Begge gangene jeg har solgt har jeg fått streng beskjed om at møblene må stå, nettopp av den grunn. Jeg har vel bare vært på én visning hvor det ikke var møbler (og 30-40 med møbler), og det likte jeg definitivt ikke. 

Anonymkode: ae387...268

Skrevet

Liker godt duftlys, bare det ikke blir for mange og for intenst. Var på en visning en gang der de brant røkelse, DA ble jeg skeptisk. De hadde forøvrig to katter innendørs også så da tenkte jeg at det kanskje var dyrelukt de prøvde å dekke over....

AnonymBruker
Skrevet

Megleren har vel en mening om det? Jeg vil tro at det kommer an på hva slags duft og hvor sterk duft, også. En veldig parfymert duft ville jeg vært litt forsiktig med, men en mil, ren og svak duft fra ett lys på badet, ville jeg ikke reagert negativt på. Spesielt ikke dersom leiligheten er tiltalende og fresh. Er den derimot litt slitt, og badet lukter surt eller i alle fall ikke godt, blir duftlys bare feil. For sikkerhets skyld kan du la være, og heller satse på naturlig godlukt, som blomster, frisk luft, og for guds skyld ikke et bad som lukter surt og er veldig varmt. 

Anonymkode: 21b3f...d08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...