Gå til innhold

Så lett å glemme....men likevel viktig å huske...

Anbefalte innlegg

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

Satt hær en dag i min egne tanker og tenkte på den tiden jeg og min kjære traff hverandre og ble sammen...snart 5 år siden nå. Sammen har vi datteren på 3, og vi kombinerer jobb og utdanning begge to. Det var da jeg bestemte meg for å lage en "minnebok" om oss som jeg vil gi han til jul, vi skal ha den sammen men julen er jo litt stemningsfull og da vet jeg vi vil ha tid til å sette oss ned sammen å mimre om den tiden... Det er så snart å la hverdagen ta overhånd, glemme hvor viktig det er med det lille kysset på kinnet eller det komplimanget om "så fin den buksa er til deg...". Jeg syntes det er så deilig å tenke tilbake på det første kysset, første gang vi dro på hyttetur, og hvordan vi kunne ligge i timesvis å bare kose. I denne minneboken vil jeg samle bilder, tekster fra sanger som betyr noe spesielt for oss, historier om ting vi har gjort sammen og slike ting... Gleder meg allerede til å ta frem denne på kvelden på julaften, etter at vesla har krøpet til køys, da vi to har tid til å bare være kjærester...

Dette vil jeg gjøre ordentlig, skal kjøpe fine ark, fine penner, silkebånd, klistremerker og andre ting jeg kommer på etterhvert. Kanskje noen har tips og ideer dere vil dele...eller kanskje dette kan være en ide for dere også..??

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, kanskje bare minne dere på å huske å være bare kjærester av og til i en hektisk hverdag... Det er ikke så mye som skal til vet du... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør nok noe veldig viktig, kanskje mer viktig enn du tror...

Da det ble slutt mellom meg og eksen etter x antall år, kom det fram at han egentlig hadde forventet bruddet, siden jeg aldri hadde satt inn bilder og laget noe album... :-?

Men jeg er ikke en type som sysler med slikt, og bruddet kom ikke pga av manglende album, hvis noen skulle tro det... :ler:

Jeg har ikke laget noe album nå heller, men får kanskje gjøre det ganske så kjapt, så kanskje forholdet har litt bedre sjanse til å overleve etter som tida går og hverdagen inntar livet...

Kanskje det er slik at menn FORVENTER at vi kvinner lager album for å vise tilhørighet og sterkt samhold?

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

Kanskje det er slik at menn FORVENTER at vi kvinner lager album for å vise tilhørighet og sterkt samhold?

Er det en ting som er sikkert så er det at han IKKE kommer til å lage noe album.... Men jeg tror han blir glad for at jeg gjør det... håper i allefall det! Jeg syntes det er litt koselig å holde på med å pusle med slike ting og da.... :wink:

Gjest Mann 43
Skrevet

Vi har vel alle våre forskjellige måter å vise følelser på. Verken jeg eller kona er typer som lager album, men vi gjør mye annet som er vktige i hverdagen. Lett å glemme - i alt ståket med å få kabalen til å gå opp - unger, engnag var det barnehage, venner, ikke minst jobb, økonomi, (sviger)foreldre osv. Ikke så dumt med et album, men altså ikke vår greie. Det er lett å glemme å være bare de "opprinnelige to" - være litt mer kjærester. Noen ganger har vi glemt det - og etterhvert merket det. da er det bare å legge seg i selen for å få også de tingene på plass. Godt med litt oppmerksomhet, kos, klem og kanskje ........også - ikke altfor sjelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...