Gå til innhold

Hva syntes dere om meksikanerne som bærer på paradise deltakerene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter å ser på paradise, og syntes det virker slaveaktig å la dem bære dem på "gullstol"?!!! Hva syntes dere ?!

Anonymkode: 1ab9d...f6d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, har tenkt akkurat samme tanken.

Anonymkode: c217f...827

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er litt problematisk ja. Fattig mexicanere som bærer på fjollete nordmenn, liksom..

Anonymkode: e65ad...302

• Liker 8
Gjest Dwight
Skrevet

Synes heller ikke noe om det. Håper i det minste de fikk god lønn av tv3

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerte også på det, ja. Det framstår litt historieløst.

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig flåsete og korttenkt. Kjempeteit, mer idiotisk enn selve paradise og det sier ganske mye!

Anonymkode: b5596...033

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns mexicanske menn er supersexy, hyggelige også har de store peniser :) What's not to like? 

Anonymkode: 891e7...c65

Skrevet

Føler at vi er litt oversensitive her.. Når de er i Mexico er det vanskelig å finne annet enn meksikanske statister. De hadde sikkert brukt norske menn om de spilte inn i Norge:)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en skam mot urbefolkningen i Mexico!!! Et overtramp som norske myndigheter burde slått ned på i form av boikott av TV3, dette er uholdbart som underholdning!!!!!

Anonymkode: ad4a7...6d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst på en mexicansk mann.. vi har så mye til felles. De burde slengt inn noen mexicanske hunks i Paradise hotel. Hadde gjort meg klissvåt iafall :) 

Skrevet

Altså jeg mener at det ikke er noe å reagere på, tror altså ikke det er slik at de bærer de helt opp, det et jo bare for inspillingen. Men dere får helt klart til å reagere på det.

Skrevet (endret)
28 minutter siden, Gjest her skrev:

Altså jeg mener at det ikke er noe å reagere på, tror altså ikke det er slik at de bærer de helt opp, det et jo bare for inspillingen. 

Det skjønner da alle. For meg handler om det store bildet. Når jeg skriver at jeg reagerte på det så var det jo ikke sånn at jeg vurderte det som en dyp krenkelse eller noe sånt. Jeg bare la merke til det, så det i historisk sammenheng og syntes det var litt uheldig. 

Men hva hvis innspillingen av PH ble gjort i et afrikansk land? Med mørkhudede afrikanere som bærere? Ser du mer av problemet da?

Endret av Emera
Skrevet

Tenker at det er skuespill. Har sett mange filmer der de gjør lignende. Ikke noe å ta seg på vei for egentlig.

Skrevet
33 minutter siden, Emera skrev:

Det skjønner da alle. For meg handler om det store bildet. Når jeg skriver at jeg reagerte på det så var det jo ikke sånn at jeg vurderte det som en dyp krenkelse eller noe sånt. Jeg bare la merke til det, så det i historisk sammenheng og syntes det var litt uheldig. 

Men hva hvis innspillingen av PH ble gjort i et afrikansk land? Med mørkhudede afrikanere som bærere? Ser du mer av problemet da?

Tenker du på rasisme nå? Altså skulle noen norske reist helt til mexico får å bære dem? Det er jo bare for at de skl virke litt "kongelige" i situasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som reagerer mot kisen som kommer med brevet. Eller damene som blir filmet når de vasker opp sneiper og kondomer fra festen kvelden før. 

Anonymkode: f709a...0cc

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er litt problematisk ja. Fattig mexicanere som bærer på fjollete nordmenn, liksom..

Anonymkode: e65ad...302

Tror du helt ærlig at disse menneskene fikk ekstra betalt av tv3 for dette her?

Skrevet
2 timer siden, Emera skrev:

Eller sett for deg hvite bære negre på stol.

AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig det er verre å være så nedlatende mot meksikanerne at vi skal ta på oss å bli krenket på deres vegne. Kanskje de bare ønsker å bli behandlet som normale mennesker som kan tjene noen kroner på en statistjobb, uten at vi skal se medlidende på dem og si "stakkars deg" pga historien til deres forfedre..

Anonymkode: 387cf...387

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns mexicanske menn er supersexy, hyggelige også har de store peniser :) What's not to like? 

Jeg har så lyst på en mexicansk mann.. vi har så mye til felles. De burde slengt inn noen mexicanske hunks i Paradise hotel. Hadde gjort meg klissvåt iafall :) 

Vi har skjønt det nå.

Anonymkode: dda32...483

• Liker 3
Skrevet

Hadde det vært nordmenn som bærte på meksikanere hadde mange kommet med en del ytringer her. Synes det er helt uakseptabelt og tåpelig. Det var nesten flaut å se på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...