AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Opplevde noe veldig pinlig på jobb og kjente at blodet strømmet opp til ansiktet. Bruker vanlig pudderfoundation (kanskje litt for mye også)... tror dere det syntes gjennom? Har sosial angst og hater rødming. Anonymkode: 5f264...d29
laperla Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 (endret) Tror nok at rødmingen vil være synlig, dessverre 😕 Med mindre du bruker en svært dekkende foundation? Hva med å spørre etter en prøve på en primer som demper rødhet i parfymeriet? Kanskje du kan bruke primeren i kombinasjon med mindre foundation og pudder også, så blir resultatet mer naturlig ut? 😊 BareMinerals har en som jeg har god erfaring med. Vet at andre skryter av varianten til Smashbox og Clinique. Endret 27. april 2016 av laperla
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Ja med de fleste foundationer vil jeg tro men en koreansk bb cream vil garantert skjule det! Anbefaler holika holika sin kjøp fra ebay. Feks Anonymkode: 88d06...6a0
Gjest Vevila Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Kommer an på hvor mye du rødmer.. Hos meg vises det uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå