tilriltunge Skrevet 27. april 2016 #1 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Hei og hopp!! Når jeg har skaffet meg vanlig dagbok idag, tenkte jeg å slå til med å starte treningsdagbok også! Jeg er 156cm høy, og veier ca 70+ kg. (Jeg eier ikke vekt, så sist jeg veide meg var i jula)... Mål: Stramme opp mage/lår/rumpe..osv osv. + Kondisjon. Få mer energi. Startet opp med "Fra sofagris til topptrent" 4.Januar i år. Det førte til at jeg trente 3 ganger i uka, frem til 4.mars. Det er det lengste jeg noen gang har trent sammenhengende! Så kom reising, og diverse og påska. Og alt gikk skeis... Trente første gang siden 4.mars i forrige uke. Startet ca der jeg var komt. - - - - - - - Bruker HI som oppsummering av treningen jeg gjennomfører:) Joggerunde: ca 1,6 km på sti. > Jogger/ løper mesteparten av veien.Sirkeltrening: 40sek på/ 20sek pause> Knebøy m5kg vekt/ Stående utfall/ Strikk- dra mot meg/ Pushups/ Planke/ Diagonalhev.) - - - - - - - - -APRIL 26/4: Tur med hund. 27/4: Jogging + sirkeltrening x3 MAI 9/5: Jogging med hund. 10/5: Jogging + sirkeltrening x3 13/5: Jogging + sirkeltrening x3 14/5: Fangene på fortet 2timer 16/5: Jogging + sirkeltrening x3 18/5: Jogging + sirkeltrening x3 20/5: Jogging + sirkeltrening x3 25/5: Jogging + sirkeltrening x3 27/5: Jogging + sirkeltrening x3 29/5: Jogging + sirkeltrening x3 30/5: Jogging + sirkeltrening x3JUNI 2/6: Jogging + sirkeltrening x3 6/6: Gå/jogge 5 km + sirkeltrening x3. 7-8/6: Hyttetur + gåtur ca 5km tilsammen 10/6: Gå/ jogge fjelltur 7,5 km. 17/6: Gå/jogge m/hund 5 km 19/6: Gå/jogge m/hund 5 km + sirkeltrening x3 21/6: Gå/jogge m/hund 5 km + sirkeltrening x3 28/6: Gå/jogge m/hund 5km + sirkeltrening x2 Endret 29. juni 2016 av tilriltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. april 2016 #2 Del Skrevet 27. april 2016 Heier på deg! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilriltunge Skrevet 27. april 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 27. april 2016 13 minutter siden, KaDust skrev: Heier på deg! Lykke til. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilriltunge Skrevet 9. mai 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Har ikke blitt så mye trening i det siste. *fy*... Har "kompensert" med turer med hund, og mye lek med tantebarn da. Den dagen jeg har vært mest sliten i beina var etter lek med barna ;-) Skulle gå en rolig tur med hunden idag. Har en veldig fin sti som vi går i skogen. Supert idag, siden det var så mye skygge:) Men ble plutselig til at vi jogget halve veien! Så da ble det en mindre tur i antall minutter, men mer effektiv tur Endret 11. mai 2016 av tilriltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilriltunge Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Tirsdag 10/5: En rolig runde på meg og hunden i varmen. Ca 1,6km i skogen. Jogget halve veien. Kom hjem og tok 3 runder sirkeltrening hjemme (40sek på/ 20sek pause)(Knebøy m5kg vekt/ Stående utfall/ Strikk / Pushups/ Planke/ Diagonalhev.) Ble utrolig sliten nå i varmen.. Ikke samme ventilasjon hjemme som i treningsstudio, nei. La meg nedpå litt, og glemte helt av uttøying. Prøvde meg litt, men da hadde jeg blitt kald i kroppen igjen, og det ble veldig hardt å tøye ut Endret 19. mai 2016 av tilriltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilriltunge Skrevet 19. mai 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Fredag 13/5: Samme joggerunde med hunden. Men fra å gå ned til stien, jogge frem til snupunktet, og gå tilbake, ble det: Jogge ned til stien og til snupunktet (liten pause), + jogge tilbake hele stien til veien, og gå resten hjem. WOW! Fornøyd:) + 3 runder med den samme sirkeltreningen.Lørdag 14/5: 2 timer i "Fangene på fortet". Så utrolig gøy. Og massevis av trening uten at man tenker over det:)Mandag 16/5: Joggerunde + 3 runder sirkeltrening. (Klarte ikke å jogge like langt som fredagen.. men men).Onsdag 18/5: Joggerunde + 3 runder sirkeltrening. (Klarte å jogge like langt som fredagen!) :D (Og nå klarer jeg å holde 40 sek i planken i alle rundene!!) Hver runde blir det: Knebøy: 20 stk. Utfall: 16-18 stk. Strikk: 20 stk. Pushups: 20 stk (på kne enda). Planke: Holder ut 40 sek i alle rundene! Diagonalhev: 10 stk på hver side. Går fremover. Men er dødssliten når jeg er ferdig. Og holder meg til annenhver dag enn så lenge:) Endret 19. mai 2016 av tilriltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilriltunge Skrevet 23. mai 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 23. mai 2016 Fredag 20/5:Joggerunde + 3 runder sirkeltrening. Var ikke helt i toppform denne dagen. Muligens litt forkjølet, så tok det rolig med joggingen, og full gass med styrke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. mai 2016 #8 Del Skrevet 25. mai 2016 Viktig å ta vare på formen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilriltunge Skrevet 30. mai 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 30. mai 2016 Uke 21:Onsdag 25/5: Joggerunde + sirkeltrening.Fredag 27/5: Joggerunde + sirkeltrening.Søndag 29/5: Joggerunde + sirkeltrening. Denne helgen har jeg vært ganske sliten. Avsluttet fredagen med nattkino (23:59-02:15 med WoW-filmen). Sovnet ca 04, og opp kl 12. Rett ut i byen med folk over ALT. (matfestival osv, jippi!). Handlet gaver og diverse + en tur på butikken og handle mat. Hjemme ca 19. Skulle bare "slappe av" i 10min 0 sov TUNGT i 2 timer... Blir sykt sliten av folkemengder! Hele dagen i går i forberedelser til - og feiring av - selskap, igjen med masse folk. Hjemme ca 21. Fikk summa meg til å løpe og trene til slutt, i ca 21-30-tiden. Ferdig en time senere, og da var jeg VIRKELIG ferdig. Alt av muskler skalv i den siste runden av sirkeltrening, ja! Men DIGG å være ferdig med 3/3 :):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilriltunge Skrevet 21. juni 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 21. juni 2016 Og så var vi nesten ferdig med juni også. Jeg har en kalenderbok, og her en dag satte jeg sirkel rundt alle dagene jeg har trent i år. Om jeg trener 4 dager til før juni er over, har jeg trent 50 ganger fra 1.1 - 31.6 NB: Jeg har ikke notert meg noe trening i uke 22 (30-5-5.6), så jeg husker rett og slett ikke om jeg trente da.... Mandag 6/6: Gå/joggetur 5km + sirkeltrening.Tirs- ons 7-8/6: Tur opp til hytta. + Litt gåturer i området. Ca 5 km tilsammen.Fredag 10/6: 7,5 km gåtur opp på et lite fjell (ca 250 moh), veldig bratt!Fredag 17/6: 5 km tur m/hund. Søndag 19/6: 5 km tur m/hund + sirkeltrening. Tirsdag 21/6: 5 km tur m/hund + sirkeltrening. Er veldig fornøyd med å klare å gå lenger turer enn den 1,6km løpeturen med hund. Stien jeg går har endel tunge, lange oppoverbakker, som kjennes godt i rumpa både på vei opp og ned (når jeg må bremse hunden). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå