Gå til innhold

Bør jeg kontakte henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom i kontakt med ei på Sukker. Daglige meldinger over et par uker. God følelse. På et punkt blir det bare stille, og etter en etterlysning får jeg en melding om at hun har vært opptatt ei ukes tid, og at jeg ikke er avskrevet, men at hun ikke føler at hun har tid til å være på Sukker akkurat nå fordi hun må reise mye i jobben frem mot sommeren. I samme melding informerer hun om noe konkret hun har brukt den uka jeg ikke hørte noe fra henne til. Hun avslører også fornavnet sitt. Jeg vet ikke om hun nevner dette med hensikt, men dette gjør at jeg ganske enkelt finner ut hvem hun er, med både epost og tlf.nr.

Spørsmålet er jo åpenbart - bør jeg ta kontakt med henne eller ikke? Ikke for å "mase" på at vi skal finne på noe, men bare for å holde kontakten i live liksom?

Anonymkode: b5395...e05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Du bør ikke holde deg selv på gress frem til sommeren.

Anonymkode: decd9...a25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er creepy. Hadde hun ønsket det hadde hun spurt om facebooken din eller lignende. Du får håpe hun husker deg hvis hun logger på til sommeren 

Anonymkode: d4fcc...a21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvorfor ikke, spør om tlf nr hennes det synes jeg er innafor. Lettere å holde kontakten da også.

Anonymkode: dbf7d...2dd

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun er så lite interessert, at hun lar det ligge til sommeren? La det ligge.

Anonymkode: 30836...1bc

AnonymBruker
Skrevet

La det ligge. Eller evt skriv en melding til henne på sukker og gi henne telefonnummeret ditt slik at hun kan sende deg en melding dersom hun ønsker mer kontakt og det blir lettere for henne. Men mest sannsynlig ville hun selv gitt deg sitt av eget initiativ hvis hun følte hun hadde tid nok til å prioritere slikt i det hele tatt tross for at hun er opptatt store deler av tiden frem mot sommeren, eller var veldig interessert. Skader ikke å prøve, men ville ihvertall ikke kontaktet henne via mobil, e-post eller facebook når hun ikke selv har gitt deg kontaktinformasjonen sin. 

Anonymkode: 8e835...c40

Skrevet

Enten så tester hun om hun kan holde deg på gress eller så er det sant som hun sier at hun reiser mye. Uansett så er det lett for henne og si hei og hopp.

Jeg tror hun tester hvor interessert du er, om hun greier å holde deg på gress så lenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...