AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Leste nettopp i tråden om hva som ble "servert i bursdag da du var liten", dette har nok forandret seg med tiden, men hva er det egentlig vanlig å servere i barnebursdager i dag? (Jeg har ikke barn selv). Før var det typisk, pølser, pizza, sjokoladekake i langpanne med kokos eller nonstopp og seigmenn, gele, bløtekake, godtepose og brus med sugerør. Ikke alt samtidig, men utvalg av dette. Det blir Interessant å se forskjellen Anonymkode: 6cea3...e3c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Eneste forskjellen jeg ser er ofte bursdagskakene. De aller fleste her har en litt velgjort kake, ofte med spiselig sukkerpapir, med barnets helter og navnet deres på. En hundrings på eBay. Ellers er alt det samme som TS lister. Anonymkode: 14370...f9d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Har ei jente som blir ni i år. Vi har brukt fruktspyd, godterier, kaker, muffins og pizzasnurrer. Slår godt an, enn så lenge Anonymkode: dcf6c...fca
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Jeg serverer: Pølse i brød sjokoladekake med strøssel eller nonstop og et eller annet kakebilde av noe ungene er fenget av (frost, hello kitty, minions, cars e.l), Marsipan, fondant o.l vil de ikke ha, så minst mulig dill er min erfaring Muffins Gele Brus, men flere spør etter saft eller vann Anonymkode: 7fa91...a6b
Kristanna Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Vi har enten grillet pølser eller lagd pizza Så har vi gjerne hatt gele (fortsatt en klassiker ), beger med popcorn, cupkakes og kanelboller eller boller.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Hamburger, pølser, pizza Anonymkode: ce276...d26
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Mine har foreløpig bare villet ha pølser. ( 7 og 9 år) Sjokoladekake godteposer brus Frukt Anonymkode: 97f4e...7ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå