AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Jeg prøver å sync klokken med pcn slik at jeg kan føre in vekt, osv... men den vil ikke. Det kommer bare opp "tilkoblingsfeil" Jeg kan ikke koble noe feil når det er snakk om en usb i den ene enden til pcn og en mindre gjenstand til klokken?! Den lader jo fint også når jeg har koblet den til så jeg forstår ikke hva jeg gjør galt.. Noen tips? Anonymkode: b4503...6c0
Pioner Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Jeg opplevde nesten det samme bortsett fra at min ikke ville lade heller. Tok kontakt med xxl der jeg kjøpte den og de ba meg ta kontakt med polar og sende inn klokken. Da fikk jeg helt ny klokke tilbake. Men det var jo ikke det som var problemet ditt, jeg fikk opp det samme i går men da viste det seg at jeg hadde koblet klokken til tlf lader og ikke den ledningen som var i pc.(Okei dette ble langt vekke fra der du spurte om 😅) men har du husket å vaske inntaket? Og prøvd å ta ledningen ut og inn igjen.:-)
Torelli Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Har du lastet ned og installert Polar flow appen?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Jeg måtte slette alle programmer og data (fabrikkinnstilling), og laste ned alt på nytt. Da funka det Anonymkode: f6cc6...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå