AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1 Del Skrevet 27. april 2016 Ja, hva lønner seg egentlig? Ser at vina ligger på rundt 30kr i butikken her, men er den enda billigere på den tyske taxfree? Anonymkode: 1847d...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #2 Del Skrevet 27. april 2016 Min erfaring er at det er billigere å kjøpe i butikken. Anonymkode: f285b...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 27. april 2016 #3 Del Skrevet 27. april 2016 Prisene i tax-free ligger bittelitt under det du kjøper i butikken, men utvalget i butikkene er stort sett bedre enn i tax-free'en. Siden det er Heinemann-gruppen som driver de fleste tax-freebutikkene i Tyskland, så kan du også sjekke prisene på drikkevarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
x Skrevet 27. april 2016 #4 Del Skrevet 27. april 2016 Butikken! Har selv sett at flere merker (bacardi, bombay sapphire, jägermeister, baileys etc.) er billigere i butikken. 1 liter jäger har jeg sett for ca. 11 euro i butikken. På tysk taxfree er den flere euro dyrere. Samme pris som norks taxfree, tror jeg. De største tyske butikkene har et hav av alkohol, og det finnes mange billige kopier av de kjente merkene. Mye kjekkere enn både polet og taxfree! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå