Gå til innhold

Festdrakt fra LUDOstore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har kjøpt seg festdrakt fra LUDOstore? Hva synes dere i tilfellet om den, kvalitet og slikt? Jeg synes  denne er veldig fin, og vurderer å kjøpe. Er dog litt skeptisk til å kjøpe noe sånt på nett uten å få prøvd. Noen med erfaring? Har prøvd å Google, men finner veldig lite.

AnonymBruker
Skrevet

Huff! Styr unna! Det er toppen av jalla. 

Anonymkode: 1ecd0...eee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den var sjokkerende dyr. Du må sikkert regne med å få den litt tilpasset også. Hva med heller å leie bunad nå og da?

Anonymkode: 719b9...be1

Skrevet

Leie var en ide jeg igrunn ikke har tenkt på, det kan jeg undersøke.

Du som sier det er bare jalla - har du erfaring selv, eller bare tror du? Jeg tenker og litt som deg, det er derfor jeg spør om noen har dem selv og VET.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte festdrakt på sparkjøp som er mye billigere enn ludostore. Jeg regner med at kvaliteten på ludostore er bedre pga prisen. 

Festdrakta mi er like fin, selv etter 4år og får mange komplimenter for den:) 

Anonymkode: 6bdc3...20b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte festdrakt på sparkjøp som er mye billigere enn ludostore. Jeg regner med at kvaliteten på ludostore er bedre pga prisen. 

Festdrakta mi er like fin, selv etter 4år og får mange komplimenter for den:) 

Anonymkode: 6bdc3...20b

Festdrakter fra Sparkjøp, Ludostore eller andre, er kun greit på barn opp til skolealder. Voksne bør ikke gå med sånne "billige" etterligninger. Har man ikke bunad så er det mye finere med vanlige penklær.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller festdrakter som hører hjemplassen til. F.eks Oslo-drakten eller lignende. Men Sparkjøp og Ludostore... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Festdrakter fra Sparkjøp, Ludostore eller andre, er kun greit på barn opp til skolealder. Voksne bør ikke gå med sånne "billige" etterligninger. Har man ikke bunad så er det mye finere med vanlige penklær.

Jeg bruker selv bunad, men syns festdrakter er fine likevel. Finnes utrolig mange fine festdrakter, så syns du har en ganske sær mening der. Billige etterligninger? Mange festdrakter er like dyre som bunader, men folk velger dem istedenfor bunad fordi de syns de er finere.  Ville ikke gått for en fra Ludostore riktignok, da jeg er usikker på kvaliteten. Men det er mange andre butikker som selger sånt. 

Anonymkode: 6a1eb...6ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...