Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem synes dere har det beste tøyet til baby? Er ute etter forslag til andre enn feks hm som heller ikke koster veldig mye mer☺ synes 300 for en body er litt mye. Noen merker blir så stive og formløse etter noen vask, selv med tøymykner. Cubus har noen gode bodyer som er litt stretchy, det stoffet liker jeg godt☺ nevn også gjerne merkene dere handler om dere skal ha litt luksus😊 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med unntak av noen få mnd om sommeren har jeg gått for tynne ullklær til baby, og da er det Nøstebarn som er favoritten. Om sommeren har jeg valgt Newbie fra Kappahl de få gangene jeg har kjøpt nytt.

Jeg velger som regel å kjøpe brukt for å minske innholdet av kjemikalier mot babyens hud. Jo mer plagg vaskes, jo mindre tull. Tøymykner ville jeg aldri brukt, ikke til meg selv, men ihvertfall ikke til baby, må ting mykner bruker jeg eddik. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte fra Janus, HM, Zara, Nøstebarn, Polarn oc Pyret og Reima.

Anonymkode: 3c8b7...a26

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker H&M best, faktisk. Hun er lang og slank og vi synes definitivt H&M sitter best på henne. Noe fra KappAhl er også ok. Ull og bomull/ull fra Name It. Litt mer pyntede klær fra Hust&Claire og Zara. Liker også Ugly Kids clothing. 

Cubus er utrolig brede, men ulltøyet derfra er fint - særlig heldressene. De bruker vi ofte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...