Gå til innhold

Er antall følgere på Insta viktig for deere damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i dag nesten 300 følgere på Instagram, og har satt meg som mål å nå 1500 i løpet av to år.

Synes dere damer det er attraktivt med en gutt med mange følgere på Insta? 1500 er ikke vanlig, det er noe spesielt. Jeg tenker det må vekke nysgjerrigheten til ganske mange. Men hvis det ikke gir uttelling på damefronten så gidder jeg ikke å legge ned innsatsen som kreves. Da satser jeg heller på noe annet.

Anonymkode: 1c69a...b33

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, men for meg har det absolutt ingenting å si. 0 følgere eller 1500, kunne ikke brydd meg mindre. :nigo:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det kommer an på hvilken type dame du vil ha, jeg. For min del hadde det ikke hatt noe å si, men så tror jeg neppe du ser etter meg heller :)

Anonymkode: 09398...da4

AnonymBruker
Skrevet

For å være helt ærlig, så bryr jeg meg rimelig lite :P Er mer negativt enn positivt om det er noe mannen er veldig opptatt av og driver med hele tiden. 

Anonymkode: c9f4b...968

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dont give a shit!

Anonymkode: d43cf...967

Gjest Enhjørning
Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg noe om antall følgere på instagram. Bryr meg ikke om hvor mange jeg har selv heller. Som en annen nevnte over er det mer negativt enn positivt om en mann driver med det hele tiden.

Gjest lisemm
Skrevet (endret)

Nei, herregud. Jeg er ikke tretten år. Jeg vil heller ha noen få gode følgere, enn mange følgere.

Jeg har privat profil, og det er kun den nærmeste omgangskretsen min som følger meg. Og takk og lov for det. Jeg er ikke ei oppmerksomhetssyk utstillingsdukke som liker å vise frem privatlivet mitt til bekjente eller fremmede personer. Nye fremmede følgere blir pent avvist (særlig menn som har lagt meg til pga. utseende).

Jeg viser heller ikke frem fotoalbumene mine til vilt fremmede personer som jeg møter på gata..

Endret av lisemm
Skrevet

I forhold til hvilken type gutt (les: mann) jeg går for, så ville jeg egentlig ansett det som, om noe, negativt å ha svært stor følgerskare. Jeg er ikke interessert i å date noen med fans, rett og slett. 

• Liker 8
Gjest lisemm
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i dag nesten 300 følgere på Instagram, og har satt meg som mål å nå 1500 i løpet av to år.

Synes dere damer det er attraktivt med en gutt med mange følgere på Insta? 1500 er ikke vanlig, det er noe spesielt. Jeg tenker det må vekke nysgjerrigheten til ganske mange. Men hvis det ikke gir uttelling på damefronten så gidder jeg ikke å legge ned innsatsen som kreves. Da satser jeg heller på noe annet.

Nei, ingen liker narsissister. Typen min er ikke på instagram - rett og slett fordi han ikke liker konseptet, og takk og lov for det.

Det er stort sett miljøskadde, overfladiske og metroseksuelle menn som forsøker å gjøre karriere på instagram. Når du i tillegg jager etter likes og følgere bevitner det om at du har komplekser og et skjørt selvbilde.

Videre sier bildene dine på instagram mye om deg og dine verdier. Overdreven posting av selfier og fokus på fasadebygging kan være et tegn på underliggende psykisk lidelse.

Jeg foretrekker gutter som ikke er på instagram. Ikke fordi de at de er uinteressante eller er mislikte, men fordi tar avstand fra den overfladiske likes-kulturen som har vokst frem de siste årene, hvor mennesker skriker om oppmerksomhet. Ofte er slike menn attraktive og svært intelligente. 

Instagram drives av flokkmentalitet av verste sort.

Endret av lisemm
Skrevet

Ville sett på det som negativt, at han var litt oppmerksomhetssykt. 

at du tror 1500 er spesielt gjør det hele enda verre. Mange har flere tusen selv om de er ordinære, går jo an å kjøpe følgere til og med..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkleste måte å bli populær hos damer, er å ha damer etter deg. Blir som et snøskred som bare baller på seg, så ja, Du vil få mer damer etter deg dersom du har mange følgere på instagram, venner på facebook etc. Bare se på jenter og damer hvordan de flokker seg rundt populære gutter og menn.

Nå vil selvsagt damer nekte for det på et forum som dette, fordi ingen liker proklamerte attentionwhores, men i praksis, så er det anderledes, så lenge du ikke går rundt og snakker høyt om det.

Anonymkode: ec06b...21a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enkleste måte å bli populær hos damer, er å ha damer etter deg. Blir som et snøskred som bare baller på seg, så ja, Du vil få mer damer etter deg dersom du har mange følgere på instagram, venner på facebook etc. Bare se på jenter og damer hvordan de flokker seg rundt populære gutter og menn.

Nå vil selvsagt damer nekte for det på et forum som dette, fordi ingen liker proklamerte attentionwhores, men i praksis, så er det anderledes, så lenge du ikke går rundt og snakker høyt om det.

OK.

Anonymkode: d43cf...967

Skrevet

Hvem bryr seg om slikt?

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker helt klart dem som klarer å holde seg unna alle de sosiale plattformene. De sosiale mediene tar litt vel mye plass i mange sitt liv...

Anonymkode: aa125...411

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke poenget med instagram, for å være ærlig. Men så tar jeg aldri selfier, bilde av mat eller slikt heller. Når jeg tenker meg om har jeg aldri endret profilbilde på facebook engang.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes det er uattraktivt at en mann har mange følgere på instagram (med mindre det er av naturlige grunner, eksempelvis yrke). Jeg er lite opptatt av instagram og synes det er usjarmerende med menn som anser det som viktig og har såkalte "mål" om å få så og så mange følgere. Det er patetisk. 

Anonymkode: 597c1...9fe

• Liker 2
Skrevet

:skratte:

For å svare; nei, det betyr ikke noe. Bryr meg ikke om hvor mange følgere jeg har selv en gang.

Gjest lisemm
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Citpensacola skrev:

Jeg ser ikke poenget med instagram, for å være ærlig. Men så tar jeg aldri selfier, bilde av mat eller slikt heller. Når jeg tenker meg om har jeg aldri endret profilbilde på facebook engang.

Instagram-konseptet er bygd rundt menneskers (voksende) behov for oppmerksomhet. En arena for usikre mennesker og mennesker med narsissistiske trekk. På instagram kan de bygge opp en kunstig fasade gjennom å "gi og ta" likes, smiske, posere og vise seg frem.

Alle er selvfølgelig ikke slik, men hos "insta-eliten" står falske verdier svært høyt. Overfladiske verdier og egosentrisme dominerer. Dette vises gjennom et høyt pengeforbruk, typisk fasadebygging og streben etter å bli likt av alle.

- Sjelløst, spør du meg.

Endret av lisemm
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Belbus skrev:

Ville sett på det som negativt, at han var litt oppmerksomhetssykt. 

at du tror 1500 er spesielt gjør det hele enda verre. Mange har flere tusen selv om de er ordinære, går jo an å kjøpe følgere til og med..

Jeg er ikke ute etter å tjene penger på kjendisstatus eller noe sånt. Bare skille meg ut i mengden. 1500 gjør jo at man skiller seg ut da. Gjør det ikke for oppmerksomheten eksakt, bare for å få damer interessert.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja min mistanke er at dette vil gi meg enkle "gratispoeng" hos damer.

Ville selvsagt aldri snakket høyt om dette. Faktisk bare anonymt på nett. Har litt antenner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...