AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Hei! Går på UiB og skal stryke på en eksamen nå snart. Lurer på forskjellen mellom om jeg trekker meg eller møter og skriver noe vissvass, eller ikke møter i det hele. Ender alle 3 i stryk som karakter på studentweb? Anonymkode: 54ab8...0db
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Nei. Ved trekk står det at du har trukket deg. Dersom du har trukket deg innen fristen vil det ikke telle som et eksamensforsøk. Vet at du ikke møter står det at du ikke har møtt. Det siste avhenger litt av reglementet på studieretningen din. Som regel vil det være stryk, men i på mitt studium vil et åpenbart manglende forsøk også tilsvare som "ikke møtt" eller lignende. Anonymkode: 08aae...af7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Ikke møtt er på en måte mer alvorlig enn stryk tror jeg. Anonymkode: 1c9a2...0fa
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke møtt er på en måte mer alvorlig enn stryk tror jeg. Anonymkode: 1c9a2...0fa Det kan ha utslag for kontemuligheter, men ellers er begge tilfellene et tapt eksamensforsøk. Ellers ser jeg ikke hvorfor det skulle være så mye mer "alvorlig". Anonymkode: 08aae...af7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #5 Skrevet 27. april 2016 Du vil nok bruke et forsøk uansett, men på hvilken måte du stryker kan påvirke adgang til konten. Om du får ikke møtt må du kanskje vente til neste ordinære eksamen. Om du møter opp og så trekker deg/stryker så får du kanskje adgang til konten ved neste semester. Du må nesten sjekke hvordan det er ved din institusjon. Anonymkode: 4bb8f...a4f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #6 Skrevet 27. april 2016 Hei! TS her. Skal prøve å pressisere: jeg skal ikke konte eller ta opp igjen, jeg skal bare stryke. Orker ikke gå inn på detaljer :-) Hva vil stå som ''karakter'' eller ''vurdering'' i studentweb dersom jeg ikke møter opp? Står det ''ikke møtt opp'' eller står det ''stryk''? Anonymkode: 54ab8...0db
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #7 Skrevet 27. april 2016 Hva har det å si hva som står i StudentWeb? Anonymkode: c2859...4e6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #8 Skrevet 27. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! TS her. Skal prøve å pressisere: jeg skal ikke konte eller ta opp igjen, jeg skal bare stryke. Orker ikke gå inn på detaljer :-) Hva vil stå som ''karakter'' eller ''vurdering'' i studentweb dersom jeg ikke møter opp? Står det ''ikke møtt opp'' eller står det ''stryk''? Anonymkode: 54ab8...0db Hvilken studieretning går du på? Jeg går jus på UiB, og på oss står det "ikke møtt" når vi dropper å møte på en eksamen. Det vil uansett ikke stå på vitnemålet / karakterutskriften, så det betyr ingenting. Anonymkode: 4ad98...e51
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #9 Skrevet 27. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! TS her. Skal prøve å pressisere: jeg skal ikke konte eller ta opp igjen, jeg skal bare stryke. Orker ikke gå inn på detaljer :-) Hva vil stå som ''karakter'' eller ''vurdering'' i studentweb dersom jeg ikke møter opp? Står det ''ikke møtt opp'' eller står det ''stryk''? Anonymkode: 54ab8...0db Som nevnt vil det stå "ikke møtt". Anonymkode: 08aae...af7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #10 Skrevet 1. mai 2016 Den 27.4.2016 at 22.51, AnonymBruker skrev: Hvilken studieretning går du på? Jeg går jus på UiB, og på oss står det "ikke møtt" når vi dropper å møte på en eksamen. Det vil uansett ikke stå på vitnemålet / karakterutskriften, så det betyr ingenting. Anonymkode: 4ad98...e51 Går på psykologisk fak. Anonymkode: 54ab8...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå