Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, mijaa skrev:

Det er det jeg reagerer på også. Hun kunne i det minste unnskyldt for eventuelle problemer det skaper for meg, det er ikke bare-bare å skrape sammen en husleie for en student om sommeren!

Har du spurt henne om hun kan la deg gå før dersom du hjelper til å finne en ny leieboer? Dette er vanlig praksis, og jeg har selv gjort det et par ganger. 

Anonymkode: 0fa93...105

Skrevet (endret)
18 minutter siden, mijaa skrev:

Det er det jeg reagerer på også. Hun kunne i det minste unnskyldt for eventuelle problemer det skaper for meg, det er ikke bare-bare å skrape sammen en husleie for en student om sommeren!

Dette burde du tenkt på da du signerte kontrakten. 

Det var jo litt dumt av henne å ikke sjekke om kontrakten faktisk gjelder til 1. juni, men du burde også sjekket med henne om det er greit at kontrakten opphører 1. juni når du visste at den gjelder til 1. juli.

Endret av penny_
  • Liker 2
Skrevet (endret)
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du spurt henne om hun kan la deg gå før dersom du hjelper til å finne en ny leieboer? Dette er vanlig praksis, og jeg har selv gjort det et par ganger. 

Anonymkode: 0fa93...105

Jeg vet ikke om hun skal ha inn ny leieboer eller ikke, men hun sa i alle fall at fremleie var greit, så jeg prøver meg på det!

35 minutter siden, penny_ skrev:

Dette burde du tenkt på da du signerte kontrakten. 

Det var jo litt dumt av henne å ikke sjekke om kontrakten faktisk gjelder til 1. juni, men du burde også sjekket med henne om det er greit at kontrakten opphører 1. juni når du visste at den gjelder til 1. juli.

Det er 3 år siden jeg signerte kontrakten.... Hvis jeg visste at jeg måtte betale leie for juni også, hadde jeg jo såklart spart opp! Men jeg har jo siden begynnelsen av februar trodd at jeg ikke måtte det. Jeg har litt penger på konto, men de var egentlig tiltenkt litt luksus i sommerferien, men nå går en stor del av det til husleie i stedet. Du må da ha litt forståelse for at det er kjedelig :P

Greia er at jeg ikke visste at det ikke var mulig å si opp før 1. juli, jeg ble gjort oppmerksom på det tidligere i dag, ellers hadde jeg jo ikke sagt opp i februar :P da kunne jo bare kontrakten "gått sin gang", for den går ut i år uansett.

Endret av mijaa
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...