Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjempelyst på et par sorte støvletter. Sånne som jeg kan bruke både til vanlig og til pent.

Problemet mitt er at jeg nok har legger med større omkrets enn befolkningen ellers. Får jo ikke igjen nesten noen støvletter.............

Er det noen som vet om noen med litt bredere vidde?

Er nesten ved å gi opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støveletter med "rynker" på er ofte litt videre i fasongen.

Jeg har også fotballlegger og har et par fra bianco som det er masse plass i! De er runde i tuppen og med en strikk øverst som man kan stramme.

Gjest the imp
Skrevet

kitty: hvor store legger har du? Jeg har relativt kraftige, muskuløse legger (38-40 cm) og kjøper du støvletter i lær er det fullt mulig å få skobutikken eller en skomaker til å blokke ut støvlettene for deg.

Hvis du da i tillegg kjøper deg en spray som former læret kan du ta på deg støvlettene når du kommer hjem etter at de er blokket ut, spraye dem og gå med dem litt. De gangene jeg har gjort det har støvlettene passet perfekt etterpå.

Jeg har gjort dette med flere par støvletter så det burde ikke være noe problem. Eller du kan kjøpe deg støvletter med snøring.

Skrevet

Har omvendt problem jeg, de fleste støvletter blir for vide i leggene, og det ser defintivt heller ikke pent ut.....! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Da skjønner jeg at jeg har perfekte legger.

Men jeg har tiiiitusen fregner ...

Og det er noen ganger ikke gøy. :evil:

Skrevet
Støveletter med "rynker" på er ofte litt videre i fasongen.

Jeg har også fotballlegger og har et par fra bianco som det er masse plass i! De er runde i tuppen og med en strikk øverst som man kan stramme.

Hvor har du kjøpt de fra bianco?

Til: the imp: hva slags spray er det snakk om?

Takker og bukker for de fine svarene.

Skrevet

Jeg sier det i pm, men de har stort sett samme utvalg over alt.

Gjest the imp
Skrevet

Husker dessverre ikke hva sprayen het og jeg er tom for den akkurat nå. Men dette er en skumspray som sprayes på og så formes skinnet etter foten din. Det funker som nevnt best hvis du har fått blokket dem ut litt på forhånd, men det hender det bare er den siste lille biten øverst på støvletten som ikke går igjen og da er denne sprayen kjempefin. Den er nevnt inne på bryllupsforumet også, kanskje noen der husker hva den heter?

Skrevet
Da skjønner jeg at jeg har perfekte legger.

Men jeg har tiiiitusen fregner ...

Og det er noen ganger ikke gøy. :evil:

Tenk på meg da; jeg har både stooore legger OG fregner! :o :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...