Gå til innhold

Forskjellene på Dior's mascaraer.


Carmen_

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig forskjellen på DiorShow, Ultimeyes og Maximeyes?

Er alle like "tørre" og vanskelig å påføre? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv
Hva er egentlig forskjellen på DiorShow, Ultimeyes og Maximeyes?

Er alle like "tørre" og vanskelig å påføre? :-?

Vet bare at Dior Show er ille og ultimeyes er verre. Og maximeyes er verst eller ikke fullt så ille vet jeg ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet bare at Dior Show er ille og ultimeyes er verre. Og maximeyes er verst eller ikke fullt så ille vet jeg ikke....

:ler:

Ja, jeg har også fått med meg at Diorshow er skikkelig rævva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Butterflygirl

Synes egentlig at Diorshow er ganske grei. I forhold til de andre Dior maskaraene. Enig at ultimeyes er kjempe dårlig. Tørr som dere sa. Har alle Dior maskara så tykke børster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det er bare Diorshow som har så stor børste. Ultimeyes har ganske smal børste. Den mascaraen som heter Fascination var lenge favorittmascaraen min, men så gikk den i glemmeboka :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stine, uinnlogget

Jeg har i en periode brukt ultimeys og synes ulikt de andre at den er kjempe go! Men kanskje som noen nevner så blir den fort törr. Derimot liker jeg börsten som er kjempe fin. Passe störrelse.

Ultimeyes skal forlenge öyevippene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice

Tror egentlig Diorshow er ment for de med litt tykkere og tettere vipper... Jeg har brukt Diorshow lenge nå og er kjempe fornøyd med børsten og holdbarheten.

Selvfølgelig må man finne den børsten som passer vipper man har, og finne noe man synes er god på holdbarhet osv... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker diorshow og har ikke tette - tykke vipper, men har likevel vært fornøyd. Har nå kjøpt en mascara fra Helena Rubenstein som jeg er ganske fornøyd med, men savner den store børsten til diorshow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diorshow er veldig stor og gir masse volum -og veldig bra!

Maximeeyes er litt mer moderat enn Diorshow, ikke så stor og ikke så voldsom...likte den og

Ultimeeyes er bare tull, har nesten ikke sånne hår på børsten bare masse søl..umulig å ta på umulig å få pent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...