Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei :-)

På Happn dukker jo alle guttene du har vært i nærheten av opp og du har mulighet til å like dem.. Jeg trykker aldri nei på en person på Happn, er kun inne på profilen for å se på bilder, for da å evt. trykke på hjertet (aldri charms - det er litt kleint).. Derfor har jeg veldig mange personer på "listen" og det er vanskelig å finne tilbake til folk jeg synes har vært interessante.. Gidder heller aldri gå gjennom hele "listen".. 

Nå til poenget med innlegget. Jeg trykket like på en gutt jeg synes virker som en kjempe bra fyr. Han hadde også skrevet instagram brukernavnet sitt på Happn profilen, så jeg har begynt å følge han der (privat profil, så jeg måtte sende forespørsel... Over 1600 følgere, han følger selv 180..) Men han er enda bedre på Insta enn på Happn!! Jeg vil gjerne komme i kontakt med han. Jeg mistenker at han også har alt for mange jenter på sin liste på Happn og derfor ikke sett meg (lever i håpet... :-/ ). Vurderer derfor å sende han en meld på instagram..

Men.. I dag fant jeg ut at vi har felles bekjente.. En jeg holdt på med mens jeg var på utveksling i Australia... De jobber visstnok i samme firma og er en del sammen på fritiden.. Jeg vet ikke om jeg nå tørr å ta kontakt.. Enn viss de snakker om det.. Han vet jo hvem jeg er!

Så er jeg usikker på hva i all verden jeg kan skrive i en sånn melding..?! Trenger råd!

:-/

Anonymkode: 947ab...8a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Happn dukker jo alle guttene du har vært i nærheten av opp og du har mulighet til å like dem.. Jeg trykker aldri nei på en person på Happn, er kun inne på profilen for å se på bilder, for da å evt. trykke på hjertet (aldri charms - det er litt kleint).. Derfor har jeg veldig mange personer på "listen" og det er vanskelig å finne tilbake til folk jeg synes har vært interessante.. Gidder heller aldri gå gjennom hele "listen".. 

Nå til poenget med innlegget. Jeg trykket like på en gutt jeg synes virker som en kjempe bra fyr. Han hadde også skrevet instagram brukernavnet sitt på Happn profilen, så jeg har begynt å følge han der (privat profil, så jeg måtte sende forespørsel... Over 1600 følgere, han følger selv 180..) Men han er enda bedre på Insta enn på Happn!! Jeg vil gjerne komme i kontakt med han. Jeg mistenker at han også har alt for mange jenter på sin liste på Happn og derfor ikke sett meg (lever i håpet... :-/ ). Vurderer derfor å sende han en meld på instagram..

Men.. I dag fant jeg ut at vi har felles bekjente.. En jeg holdt på med mens jeg var på utveksling i Australia... De jobber visstnok i samme firma og er en del sammen på fritiden.. Jeg vet ikke om jeg nå tørr å ta kontakt.. Enn viss de snakker om det.. Han vet jo hvem jeg er!

Så er jeg usikker på hva i all verden jeg kan skrive i en sånn melding..?! Trenger råd!

Oooooh, 1600 følgere og han følger bare 180 selv. What a catch, skikkelig kvinnemagnet.

Send han en charm på happn du, og ta det derfra. Ser på det som bedre enn at du stalker han på insta.

Anonymkode: 062f0...68f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe problem at en venn av han vet hvem du er? Oppførte du deg dårlig mot han? Ellers kan det vel like gjerne være positivt tenker jeg.

Men ut fra det du skriver ville jeg tatt kontakt via Happn, ikke Insta. Med 1600 følgere på insta legger han sannsynligvis knapt merke til om noen prøver å ta kontakt der.

Anonymkode: 96135...95c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de er en del sammen på fritiden spør han nok garantert han andre om deg 

Anonymkode: 2b5c5...e42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oooooh, 1600 følgere og han følger bare 180 selv. What a catch, skikkelig kvinnemagnet.

Send han en charm på happn du, og ta det derfra. Ser på det som bedre enn at du stalker han på insta.

Anonymkode: 062f0...68f

Ja, har tenkt på det selv også.. Problemet er at jeg ikke finner han igjen på "listen" min.. Har gått forbi alt for mange! ;-) I tillegg sorteres den på hvor mange timer/dager det er siden du "møtte" personen, og det vet jeg ikke.. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe problem at en venn av han vet hvem du er? Oppførte du deg dårlig mot han? Ellers kan det vel like gjerne være positivt tenker jeg.

Men ut fra det du skriver ville jeg tatt kontakt via Happn, ikke Insta. Med 1600 følgere på insta legger han sannsynligvis knapt merke til om noen prøver å ta kontakt der.

Anonymkode: 96135...95c

Nei, jeg oppførte meg ikke dårlig i det hele tatt! Vi hadde det veldig hyggelig mens det pågikk i Australia.. :-)

Jeg har ikke mulighet til å kontakte han på Happn fordi han har ikke sendt meg et hjerte tilbake. Først da kan man begynne å chatte.. Jeg tenker jo på en PM på Insta og den er det vel lettere å få øye på..? Men det er da det blir kleint siden vi har felles bekjent (som igjen da kjenner veldig mange i min klasse).. Virker som de henger litt sammen på fritiden og er ikke det en ting man vil nevne for venner? Jeg ville i allefall gjort det! Det er bedre at jeg møtte den bekjente hvis vi datet (lever i håpet) enn at de snakker om meg og vi aldri møtes.. 

Skrevet (endret)

Hvis de er en del sammen på fritiden spør han nok garantert han andre om deg 

Det tenker jeg også.. 

Endret av 2ndDay
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liten løstøs? Holdt på 2 kamerater?

Anonymkode: 51498...3ab

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Byen er liten, åssen kunne hun vite at en hun datet for lenge siden fra Australia skulle bli kjent med en hun nå er interessert i på happn?!  det er nesten umulig i dag å ikke ha datet noen som kjenner noen som kjenner noen du kjenner fra andre kanter! Enten du er mann eller dame er det vanlig å date folk fra samme krets siden det er den kretsen man omgåes og møter folk i. Man omgåes gjerne en krets i mange år og på mange år er man ja borti flere enn en person. Man er ikke tøs fordet!.. Få dater faktisk helt villt fremmede fra helt andre kretser,  med mindre de har blitt kjent på Internett og er fra forskjellige byer eller noe da..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du unnskyld meg, er det mulig! Så jeg er nå en løstøs fordi jeg har holdt på med en fyr mens jeg var i Australia for flere år siden, og nå viser det seg at han kjenner en jeg har lyst til å bli kjent med?! 

Skjerpings!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du unnskyld meg, er det mulig! Så jeg er nå en løstøs fordi jeg har holdt på med en fyr mens jeg var i Australia for flere år siden, og nå viser det seg at han kjenner en jeg har lyst til å bli kjent med?! 

Skjerpings!

Han var jo norsk han også.. Vi var begge på utveksling i Australia!

AnonymBruker
Skrevet

Anonymbruker får bare mene at jeg er en løstøs, poenget er jo - ville dere tatt kontakt eller ikke? I såfall setter jeg stor pris på forslag til gode meldinger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...