AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1 Del Skrevet 27. april 2016 Såååå, for noen dager siden drev jeg og en kompis å prøvde å assosiere hverandre med mest mulige "harrye" ting, vi drev typ å tulla med at å kjøre volvo240 var harry, å stå parkert som råner utenfor Statoil var harry osv. Så til slutt presterte jeg å si "ja, du mangler bare en ting, og det er om du hadde blitt kalt Ronny". Så ble det plutselig helt stille, og han bryter ut med at broren heter dette, og jeg sitter der helt matt og ikke aner hva jeg skal si. Det var jo så klart ment som en spøk fra min side, men er jeg den eneste som assosierer navnet Ronny med harry? Er litt redd det skal bli kleint mellom oss nå. Anonymkode: 56fd2...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #2 Del Skrevet 27. april 2016 Heh, du er slett ikke den eneste. Både Ronny og Johnny er jo halvkriminelle slabbedasker som cruiser rundt i volvoen sin med gulnede plysjterninger og fem wunderbaums hengende i fronten. Anonymkode: a476f...5cf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 27. april 2016 #3 Del Skrevet 27. april 2016 Ronny, Johnny, Anita osv.. Alle de er jo regnet som klassiske "harrynavn", som småkriminele og gjerne rusmisbrukere. Det beste er vel likevel å beklage, si det var dumt av deg og legg deg flat. Det skader aldri å vise litt anger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #4 Del Skrevet 27. april 2016 Haha! Da hadde jeg faktisk bare ledd. Det er jo ingenting å bli fornærma over! Dere drev jo å snakket om ting som dere mente var harry med hverandre. Og noen navn er mer harry enn andre, som f.eks Ronny. Selv om jeg syns navnet er ganske stilig. Anonymkode: 5de7b...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #5 Del Skrevet 27. april 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såååå, for noen dager siden drev jeg og en kompis å prøvde å assosiere hverandre med mest mulige "harrye" ting, vi drev typ å tulla med at å kjøre volvo240 var harry, å stå parkert som råner utenfor Statoil var harry osv. Så til slutt presterte jeg å si "ja, du mangler bare en ting, og det er om du hadde blitt kalt Ronny". Så ble det plutselig helt stille, og han bryter ut med at broren heter dette, og jeg sitter der helt matt og ikke aner hva jeg skal si. Det var jo så klart ment som en spøk fra min side, men er jeg den eneste som assosierer navnet Ronny med harry? Er litt redd det skal bli kleint mellom oss nå. Anonymkode: 56fd2...ef5 Det blir bare klient om du lar det bli kleint =) Anonymkode: 80c32...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 27. april 2016 #6 Del Skrevet 27. april 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såååå, for noen dager siden drev jeg og en kompis å prøvde å assosiere hverandre med mest mulige "harrye" ting, vi drev typ å tulla med at å kjøre volvo240 var harry, å stå parkert som råner utenfor Statoil var harry osv. Så til slutt presterte jeg å si "ja, du mangler bare en ting, og det er om du hadde blitt kalt Ronny". Så ble det plutselig helt stille, og han bryter ut med at broren heter dette, og jeg sitter der helt matt og ikke aner hva jeg skal si. Det var jo så klart ment som en spøk fra min side, men er jeg den eneste som assosierer navnet Ronny med harry? Er litt redd det skal bli kleint mellom oss nå. Anonymkode: 56fd2...ef5 Du får bare fortelle han at da mangler han jo ingenting. Å være "harry" er intet nederlag. Det er en kultur, som ikke skal diskrimineres, den heller. Dessuten så heter prinsen i England Harry, så det er faktisk rojalt å være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 27. april 2016 #7 Del Skrevet 27. april 2016 Ronny er kanskje det mot Harry navnet som finnes. Blir han sur fordi du syns navnet på broren hans er Harry er han jo dust. Broren kan jo være kul og hyggelig selv om navnet er harry. For Ronny er et harry og belastet navn, akkurat som Johnny, Jimmy, Jim, Kenneth, Roy, Remi, Tanja osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #8 Del Skrevet 27. april 2016 Det er en svensk bok: "Mitt fornavn er Ronny", skrevet av en akademiker som har gjort en klassereise og beskriver nettopp dette, at å bli døpt Ronny signaliserer noe, og det noe er ikke å være professor ved universitetet. Er dette en god kompis, tilgir han deg denne, det er helt normalt å synes det navnet er harry. Det betyr jo ikke at broren hans er harry. Min bror heter noe som mange har fortalt meg at er det styggeste navnet de kan tenke seg (type Steingrim). Jeg syns det er et kult navn, har sett opp til min bror hele livet og tenker bare at folk har forskjellig smak, mine foreldre tydeligvis litt uvanlig smak. Hva så? Anonymkode: adda7...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #9 Del Skrevet 27. april 2016 Det er jo sant da, så du har ingenting å unnskylde deg for Anonymkode: ad928...dc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceccans Skrevet 27. april 2016 #10 Del Skrevet 27. april 2016 Enig med deg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 27. april 2016 #11 Del Skrevet 27. april 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #12 Del Skrevet 27. april 2016 Du får tilby deg å skifte navn til Hermine. Anonymkode: 6afff...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #13 Del Skrevet 27. april 2016 Ja, det navnet er litt harry og ofte så gjenspeiler personligheten navnet, dessverre... hvorfor det mon tro? Johnny, Ronny, Rino, Ken, Raymond. Anonymkode: 52eb9...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. april 2016 #14 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #15 Del Skrevet 27. april 2016 4 minutter siden, NasseNøff skrev: Ronny har to valg han; Bli narkis eller harry, volvokjørende bondeknøl som henger på essoen for å sjekke opp smårips. Haha, jeg kjenner 4 som heter Ronny, alle har tatt ett av de to valgene (èn er både narkis og elsker Volvo og smårips) Anonymkode: 39c0e...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå