Gå til innhold

Neseoperasjon Norge (anbefalinger?)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Den 10.5.2016 at 10.55, AnonymBruker skrev:

Betale rett over 50.000 på nobel clinicen. Dyyrt men angrer ikke et sekund. Elsker den nye nesa mi ❤️

Anonymkode: 2fe25...217

Så fint å høre at du ble fornøyd :) Kan vi få se før-og etter bilde? :)

Anonymkode: 544de...c41

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet
Den 9.5.2016 at 19.04, berg84 skrev:

Har du bestemt deg for hvilken klinikk du velger?😊

Har nå operert meg hos nobel klinikken :) Smertene de to første nettene var som forventet ganske intense, men overkommelig!

Skrevet

Aleris nobel* heter det kanskje 

AnonymBruker
Skrevet
Den 27.4.2016 at 11.01, AnonymBruker skrev:

Etter å ha sett mannen gå gjennom dette (full rekonstruksjon nødvendig etter brudd og påfølgende kollaps av skilleveggen) må jeg bare få sagt at uansett hvem du velger vær sikker på at rekonvalens tiden og smerten virkelig er verdt det og at nesetippen er så plagsom at du ikke kan klare leve med den som den er..

Anonymkode: 6e2ed...cb9

Jeg synes ikke det var særlig vondt å operere nesen, så det er nok forskjellig. 

Anonymkode: ee6b0...bff

AnonymBruker
Skrevet

Skal opereres på torsdag, gleder meg jeg! Skal fjerne hump på neseryggen og rette opp skjev nesevegg. 

Anonymkode: e48de...cd5

• Liker 1
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Hei! Dere som operert her hos Morten virker veldig fornøyde. Hva var det dere gjorde? Jeg skal gjøre nesetippen smalare. Noen her som også gjorde det hos Morten eller gjorde dere noe med neseryggen? 

Skrevet
På 30.4.2016 den 8.45, Jelly333 skrev:

Jeg har operert meg hos Morten Haug på Teres Nobel i Oslo. Fornøyd med resultat og oppfølging, så det anbefales.

Men som sagt oppe her, så er smertene og dagene etterpå ganske så intense. En av dagene var ansiktet så hovent at jeg ikke kunne lukke opp øynene og måtte bare ligge hele dagen uten å se.. Man føler seg helt mørbanket, blå og gul i ansiktet og intenst verk.

Jeg er fortsatt glad jeg gjorde det, resultatet er verdt smerten, men skulle ønske jeg var bedre forberedt på tiden etterpå. 

Så forbered psyken din litt :-)

Hva gjorde du med nesen hos Morten? 

Skrevet
På 30.4.2016 den 18.11, AnonymBruker skrev:

Vært hos Morten Haug, snart 3 mnd siden operasjonen. Veldig fornøyd, nesa passer perfekt til ansiktet. Var ikke sånn at jeg ble helt annerledes, mange venner/kolleger/familiemedlemmer som ikke merker engang at den er operert.

Anonymkode: 2fe25...217

Gjorde du mye med nesen?

Anonymkode: fdfbb...042

Skrevet
På 25.6.2016 den 18.29, Haviken skrev:

Har nå operert meg hos nobel klinikken :) Smertene de to første nettene var som forventet ganske intense, men overkommelig!

FOrnøyd?

Skrevet

Tror ikke Tormod Westvik er kirugi lenger? 

Trodde colleseum sluttet med neseplastikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...